Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Gezien de eerdere reacties heb ik me iets langer afzijdig gehouden. Een tekst op een geboortekaartje is voor mij/ons heel persoonlijk. en moet iets zijn dat dicht bij ons ligt. @loesie1982: bedankt voor het meedenken. vooral het eerste gedichtje vind ik erg mooi. Ga die zsm aan mijn partner voorleggen, wat hij ervan vindt. ff meepraten off-topic: Sanne is geboren met een geplande ks. erg onwerkelijk. je gaat naar het ziekenhuis en (in mijn geval) een uur later ben je moeder. Ik heb Sanne niet op de buik gekregen, maar volledig ingepakt op de arm van papa gezien. Vervolgens ging Sanne met papa 'op pad' en ik naar de recouvery. Hoewel het maar 30 min. waren, waren het langste 30 min van mijn leven, en vind het nu nog moeilijk dat ik die 30 min heb 'moeten missen'. Vandaar dat een 2e keer ks waarbij proces er exact zo uitziet, voor mij nu al iets is, waar ik als een berg tegenop zie. en dus willen wij daar niet klakkeloos aan voorbij gaan.
Amy-lynn kwam om 7 over half 3 ging na een kus van mama naar boven met papa en kinderarts en ik kwam pas 10 voor 6 boven ik heb veel verdriet gehad dat ik de eerste uurtjes niet bij mijn meisje was maar mijn waardes waren niet goed en dat ging even voor natuurlijk
Jeetje... Ja dat is belangrijker, want een kindje zonder mama schiet ook niet op. Mijn ks is ook niet vlekkeloos verlopen, 's nchts stond de gyn aan het bed en een jaar later bleek dat ik nog een stuk placenta in mijn lijf had. Dus ik was gewoon een snelle klus waarschijnlijk. ( konden ze naar huis)
hier ook een keizersnee ik kreeg hem onder volledige narcose, dit is iets wat ik mijn grootste vijand niet toe wens zeg. ging om 23.50 onder zeil om 00.04 werd hij geboren en om 00.55 kon ik hem zien op de gang van de kinderafdeling hij lag in de couveuse en ik in bed was verschrikkelijk. de eerste hele dag mocht ik mijn bed niet uit en mijn zoon lag op de kinderafdeling ben 2 x 10 minuutjes met bed ernaartoe geweest en mocht ik hem 5 minuten aanraken na 4 dagen kwam hij pas bij me op de kamer, echt zo wil ik het nooit meer, het beleid daar was verschrikkelijk. dit had ook nooit mogen gebeuren zei de gyn later. heb hier nog steeds heel veel moeite mee net wat je zegt het idee dat je heel wat hebt gemist.
Waarom lag hij niet bij jou op de kraamafdeling? Hier lag kk gewoon in het wiegje naast me. Kk heeft alleen in de couveuse gelegen onderweg van de ok naar de afdeling.
Nee hoor ik had ook een "spoedkeizersnede" en ik ben gewoon met een ruggeprik geholpen (die verdoving werkte alleen niet zo goed maar toch! ) maar misschien komt het ook omdat ik al een ruggeprik had voor de pijn en daar hebben ze het gewoon bijgespoten!
Ik begrijp dat je de ks vervelend vond. Ik heb een spoedks gehad en heb daar geen moeite mee gehad. Ik snap ook dat je een gedichtje op het kaartje wilt. Wij hadden ook een mooie tekst erop (niks met keizersnee te maken). Dat deel je gewoon met goede familie en vrienden. Vind het gedichtje ook ok. Zou er wel even voor gaan zitten en zelf bedenken.