Ik schaam me een beetje al een paar weken haha Maar ik heb z'n trek ik niet eetbare dingen! Vooral in karton, zoals het wc rolletje of het keukenpapier rolletje Zou er zooo graag een stukje van willen eten. Als ik een leeg rolletje zie dan pak ik hem en denk ik wat zou dat lekker zijn.. Kan de verleiding gelukkig nog weerstaan maar voel me er echt gek onder haha Terwijl een stukje karton geen kwaad kan toch ? En dan hoef ik het niet perse door te slikken hoor maar lijkt me al geweldig om erop te Kouwen Hebben Jullie ook zoiets gehad ?
Haha nee.. Gelukkig niet Maar,ik las laatst wel op fb een nieuws bericht o.i.d. dat iemand hele zws wc papier at
Ik had er zelf geen last van, maar ik heb het wel vaker op het forum voorbij zien komen Iemand die schoolkrijtjes wilde eten. En dan bedoel ik niet de dropversie, maar gewoon de echte
oh zie het nu idd! Wat hormonen wel niet met je kunnen doen he haha Heb daarnaast ook mega erge jeuk schijnt ook door hormonen te komen,lekker dan!
Ik heb het met magnesium tabletten/krijt. Als ik zo'n tabletje eet voelt het zo heerlijk zanderig in mn mond en ohh t water loopt me alweer in de mond :/
Ik had het met ijsklontjes. Heb bergen ijsklontjes weg gekauwd, wat vond ik dat lekker. 3 bakjes in de vriezer die op gingen per dag. Kon ook aan niets anders denken. Iedereen om mij gruwelde ervan haha
Mijn moeder vertelde mij dat haar zus tijdens haar zwangerschap koffieprut at.. we kwamen op het gesprek toen ik vorige week dat wc papier verhaal tegen kwam.. Ik heb er zelf geen last van.. maar het lijkt me dat ondanks hormonen en drang dat je toch nog wel een beetje rationeel kan denken.. en dat er tussen willen en daadwerkelijk doen ook nog een kloof zit ^_^ Karton en papier enzo lijkt me namelijk niet echt heel goed voor je maag en darmen.. althans niet in zo'n mate.. :\
Ik had dat met de zwangerschap van Finley. Vond drukinkt werkelijk goddelijk ruiken. Zat elke keer met smart op de huis-aan-huiskrant te wachten. Even snuiven. Het liefst nam ik er ook een hap van, maar toch maar niet gedaan.
Nee, ik neem 2-4 magnesiumtabletten per dag tegen kramp en ik leef echt naar die momenten toe en geniet dan intens van mn tabletje hihi...
Pica kan soms wijzen op een ijzertekort. Misschien even laten checken bij de huisarts? Want misschien ben je dus niet gek of hormonaal, maar vraagt je lichaam ergens om..
hahah lekker! naja ijsblokjes zijn gelukkig nog eetbaar.. denk dat mensen helemaal raar kijken als ik met stukken karton op visite kom
Dat las ik net idd, zal het nog een keer laten checken. met 28 weken was het nog helemaal goed, toen had ik wel deze vreemde trek al
Herkenbaar, Ik had het met eucalyptus allesreiniger, ik vond het zooooooo lekker ruiken dat ik steeds de neiging had het op te drinken, niet gedaan gelukkig..
Volgens mij kan het soort pica aangeven waar je lichaam behoefte aan hebt. Zou er dus zeker even achteraan gaan!