Waar heb jij de afgelopen tijd om moeten huilen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MelZoe, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Zoals de titel al zegt ...waar heb jij de afgelopen tijd om moeten huilen?

Zowel tranen van vreugde als droefheid of zelfs ontroering.

Ik trap af.....het kleine boekje "voor een kleindochter".
    Je kent hem vast wel, het is zo'n boekje die je geeft aan een dierbare je hebt ze ook voor papa,mama,opa,oma en oom of tante.

:D door de hormonsters zat ik gewoon de ogen uit mijn hoofd te huilen incl. snottebellen:roflmao:
    Ohw en het einde van de serie the haunting of hill house op Netflix....:D die zou eng moeten zijn maar ik moest er van huilen omdat ik het zoooooo zielig vond:roflmao:

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gisteravond bij een aflevering van Call the midwife, was gewoon mooi en ontroerend.

puzzelstukje en MelZoe vinden dit leuk.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

Na een klotegesprek op de school van mijn zoon, afgelopen vrijdag.

4. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    na het zetten van een spuit met hormonen. voelde me even heel zielig.

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Om alles. Stomme hormonen.

Nieuwsgierigbijtje en Ukkie1 vinden dit leuk.
  6. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    - even niet weten wat ik met zoon aan moest.
    - vader die genezen is van kanker
    - angst voor het onbekende
    - mooi liedje
    - van pijn in mijn duim.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Toevallig gisteren tijdens het kijken van een film The Glass Castle

8. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Gisteren na een gesprekje met een collega of mijn nieuwe baan en waarom. Wel duidelijk voor mij nu dat ik het er veel minder naar mijn zin had dan ik liet voorkomen

9. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Ik huil gemiddeld een x of 8 per dag tegenwoordig (hormoonspuitjes).
    Soms om serieuze zaken die me echt aangrijpen zoals bijvoorbeeld dierenleed. Maar ook alle nonsens zoals mijn koffieapparaat wat het vanochtend heeft begeven

10. tuc

tuc Niet meer actief

Na een gesprek met de juf van de jongste

11. tuc

tuc Niet meer actief

Even een digiknuffel. Jouw berichten zetten mijn "zorgen" weer in perspectief.

Manque vindt dit leuk.
  12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Sterkte voor iedereen die moest huilen van verdriet/onmacht!

Mijn lijstje
    - Muziek (op het moment barst ik van elk emotioneel liedje al in tranen uit)
    - Om hoe ik me voel (ben mijn pijnmedicatie aan het afbouwen en voel me net een heroine junk door de lichamelijke ontwenningsverschijnselen).

13. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Gewoon, omdat m'n emmertje vol zit.(maar daar wordt aan gewerkt) Om de stomste dingen dus...

Maar ook omdat ik het van de week met mijn zoontje had over mijn overleden moeder. Hij zei: gelukkig heb je je schoonmoeder nog, daar zit ook het woord moeder in. Mijn schoonmoeder is een topmens. mijn eigen moeder kan niet vervangen worden maar zij komt wel dicht in de buurt.
    Dat deed me wel wat.

14. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Afgelopen vrijdag 2 x. Smiddags hoorde ik dat ik niet terug kan naar mijn oude baas( dit sloeg in als een bom) en s’avonds omdat ik zwaar slaap te kort had/heb omdat ik ziek ben en me daardoor vreselijk ellendig voelde/voel.

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Toen ik ruzie had met mijn man. Gelukkig was het al snel weer goed :)

16. maliro

maliro Niet meer actief

Om het gedrag van mijn zoon. Ik weet het, hij kan er niks aan doen. Hij heeft ass, ADHD en een complexe ontwikkelingsstoornis (mcdd). Maar hij is zo heftig. En dan is het einde van de dag nog pittiger als zn ritalin is uitgewerkt en hij dan een rebound heeft. Niet te doen.
    Afgelopen weekend was hij uit logeren en toen merkte ik pas hoe moe ik ben. Geen energie meer over.
    En dan ben ik niet ongesteld, niet zwanger. Gewoon geen hormonen die ik de schuld kan geven of waardoor ik mezelf gewoon even streng moet toespreken. Het ìs gewoon heftig .

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoe gek het ook klinkt, het is altijd goed om te weten dat er zoveel mensen naast mij zich ellendig en verdrietig kunnen voelen. Dat geeft een, "ik ben niet alleen met zoveel (emotionele) pijn" gevoel en geeft op een vreemde manier troost..

Mijn tranen zijn voor mijn zus. Zij is eind mei overleden en ik mis haar zo enórm. We zouden samen oud worden, het bejaardenhuis op stelten zetten en daarvoor nog zoveel dingen doen. En nu is ze er niet meer, nog steeds onwerkelijk, elke dag daalt het opnieuw in en komen de tranen naar boven. Gelukkig drogen ze ook weer en kan ik ook nog van het leven genieten, ze had het niet anders gewild namelijk..

Indire, Bloem2310 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Toen mijn dochtertje vrijdag onder narcose ging.. Alle spanning van de afgelopen dagen kwam er even uit.. Gelukkig was het maar voor kort :)

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Echt huilen met tranen van verdriet heb ik lang niet meer gedaan. Wel kan ik ontroerd raken van iets moois op tv. Ik heb vorig jaar zoveel gehuild dat mijn tranen op zijn denk ik.

20. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Door ruzie met mijn vriend, maar daar geef ik clomid de schuld van. Was eigenlijk helemaal geen erge ruzie maar niemand kan iets goed doen voor mij als ik die zooi slik :p

Deel Deze Pagina