Nu ik mijzelf toch ws moet gaan bijverzekeren ben ik mij aan orienteren. Zelf heb ik de basisverzekering van orha. Mijn vraag is welke verzekeraar hebben jullie en welk pakket? Zijn jullie er tevreden over? groetjes Liek.
Ik zit bij zorg en zekerheid en dan av top.ben er erg tevreden over en krijg tot nu toe alle behandelingen vergoed. xxx
Ik zit bij de FBTOen heb de gezinsplanning module niet afgesloten. De basisverzekering dekt alles mbt totde IUI. Ik heb besloten om de module niet aan te vragen aangezien deze tot 1 januari de 1e behandeling vergoedt. Daaena komt deze toch weer in de basisverzekering. Bovendien moest ik voor eventuele IVF eerst iets van anderhalf jaar premie gaan betalen voordat er ook maar iets vergoed zou worden. Succes met deze ingewikkeldezoektocht aangezien de premies per 1 januari ook weergaan veranderen... groetjes Femke
Ik ben IZZ verzekerd (onderdeel van VGZ voor mensen in de zorg). Ik heb pakket 2 en krijg daarmee zoals ik het gezien heb alles vergoed. Ben er verder ook erg tevreden over.
ik heb cz, aanvullend. zo ongeveer alles is vergoed, maar je kunt ook kijken op volgens mijn fertimagazine.nl, en daar zie je alle zorgverzekeraars en hun pakket.. succes
Nationale Nederlanden en ik heb het meest uitgbreide pakket (volgens mij heet dat ***pakket). Ik betaal ongeveer E150 per maand.
Wij zitten beide bij Groene Land Achmea. Beide aanvullend verzekerd (***) maar **** is het maximum dacht ik. We krijgen alles vergoed. 3 volledige IVF pogingen. Weet wel dat er verzekeraars zijn die meer vergoeden maar met onze medische achtergrond nemen zij je nooit aan. Elmo
Menzis, het meest uitgebreide pakket. Alle vruchtbaarheisbehandelingen worden vergoed. Ik betaal geloof ik 112 euro per maand, maar dat weet ik niet zeker.
Ik bij Zilveren Kruis Achmea en heb de basis en de aanvullende 3 sterren polis. Hierin worden 3 behandelingen vergoed.
Hoi, ik zit bij DSW. Aanvullend Topzorg (is echt de naam hoor) verzekerd. Vergoeden als het goed is alle kosten, maar moet nog het e.e.a. gaan uitzoeken....wil namelijk niet straks voor verrassingen komen te staan!
Ik zit bij Zilveren Kruis Achmea (omdat ik hier collectieve korting kreeg); prima verzekering. Had eerst de basis, maar heb het meest uitgebreide pakket genomen wat in januari 07 in gaat. Succes met je keuze!
Ik heb menzis, volgens mij de 2de, ik krijg de hormonen en 6 IUI behandelingen vergoed, en tot 3 IVF pogingen vergoed. Ik betaal 110 pr. maand Ben heel blij mee...
Zijn bv de behandelingen per jaar die vergoed worden of is het dan over? liek. menzis klinkt heel erg goed inderdaad. Ik ben nog aan het kijke wat ik beste doen kan of bij mijn eigen zv uitbreiden of totaal overstappen op een andere zal als ik vrije dag heb even wat belletjes gaan plegen...
Elke behandeling is er gewoon 1. Of je ze nou in 1 jaar op maakt of niet. Veranderen van verzekeraar heeft ook geen zin als je pogingen op zijn want je nieuwe verzekeraar mag niet opnieuw tellen. Succes met je speurtocht!
ik zit te kijken bij mijn eigenzorgverzekeraar. basis is 3 keer ivf vergoed, maar kan niets vinden hoeveel de vergoeding is bij extra bijverzekeringen enz. volgens mij kan ik beter gewoon afwachten tot ik bij het ziekenhuis ben geweest dan weten we ook hoe of wat meer. ik weet echt nie wat ik moet doen nu... mijn vriend heeft zijn polis voor 2007 binnen en staat bij vruchtbaarheids bevordelijke behandlingen bij de basis 100 %
Ben gewoon als je de behandeling definitief weet je verzekering even op. Laat ze ja alles uitleggen en zorg dat je het op schrift krijgt. Even een mailtje tegenaan gooien of even bellen. Succes met het uitzoeken! Elmo Trouwens, per 1 janauari komt de 1e behandeling weer in het pakket hoorde ik...dus moet je je misschen bijverzekeren voor de 3e ipv andersom.
Ik heb net de zorgverzekeraar van mijn vriend gebeld omdat die 100 % vergoed. Oz zorgverzekeraar zegt dat de nieuwe overheidsmaatregel de eerste 3 behandelingen na aanvraag en als er een machtiging is verstrekt vergoed gaan worden 4 de en 5 komen voor eigen bijdrage daar valt niet aan bij te verzekeren. IUI is een gynocologische behandeling dus is gewoon vergoed. conclusie van haar is dat er geen bijverzekering nodig is dus met de basis zit je gewoon goed. eigenlijk stemt mij dit nie vrolijk. dat betekend dat je na 3 keer gewoon klaar bent tenzij je zelf het gaat bekostigen.... Lijkt mij een pittige aangelegenheid...