Veters strikken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door briley, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. briley

briley Niet meer actief

Hoi dames!
    Met dit regenachtige weer heb ik nog heel graag mijn All Stars aan.
    Hoe strikken jullie veters of heb je tips hoe dit makkelijker kan/gaat?

2. karlijn

karlijn Niet meer actief

Haha nee. Op de kop hangen en blauw aanlopen. Hahaha.
    Kwam er vanmiddag op het winkelcentrum achter dat m'n veter los zat....
    Nou ik wil niet weten hoe het eruit zag voor andere mensen. Haha.

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik strik ze niet meer. Stop ze weg in mijn schoen. Ik krijg al een harde buik als ik mijn schoenen opraap, laat staan dat ik probeer ze te strikken! Ben blij als ik straks gewoon mijn slippers weer aankan.

4. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Gaan zitten en voet op je knie leggen :)
    En als je buiten loopt en veters zijn los, voet op bankje, paaltje, hekje etc zetten.

5. briley

briley Niet meer actief

Ja ik heb ook last van mijn rug als ik moet strikken en mn buik zit in de weg haha.
    Het liefst loop ik ook op blote voeten of slippers maar helaas laat de temperatuur dat nog niet toe.
    Bedankt voor de tips zover!

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik probeer te bedenken hoe ik 't vorig jaar deed maar ik kan het me niet meer herinneren wahaha. Misschien inderdaad voet op de rand van t bad zetten, op een stoel, ...? Succes :D

7. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Met mn voeten op de salontafel kom ik er nog net bij. En verder strik ik mn gympen wat ruimer zodat ik er zo in kan stappen.

8. Boekje

Boekje Lid

15 mrt 2016
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hihi hier ook lastig ja. Toch maar bukken of op je knie idd. Maar een andere tip: bij limango.nl hebben ze nu veel all stars in de aanbieding. 😊😀😆

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb voor m'n zoon van die elastieken "veters" is dat wellicht een optie?

10. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Ik kreeg het toen niet meer voor mekaar hoor en heb goedkope sneakers gekocht met een rits aan de zijkant haha

11. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Zo dus

12. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik leg m'n voet op m'n knie.. maar moet zeggen dat dat nog niet heel makkelijk gaat hoor.
    Dus ook ik stop ze nu maar weg in m'n schoen of ik trek toch m'n laarsjes met rits aan..

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb voor een tientje nep allstars gekocht bij de van haren die geen veters nodig hebben, ideaal, je kan er zo in.

14. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Ik kon hoogzwanger ook mijn veters niet meer strikken. Ik heb elastieke veters gekocht en in mijn sneakers gedaan. Ulace heet het merk. Ideaal, ik kon er gewoon instappen. Ze zitten er nu nog in trouwens...

15. briley

briley Niet meer actief

Dank jullie wel voor de vele tips! Ga het eens proberen.

16. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha hier zelfde. In t weekend doet m'n vriend het. Anders zet ik m'n voet op de rand van t bed/trap. Strik zit wel helemaal aan de binnenkant.

17. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer of geen weer, ik prop mijn dikke klompjes in m'n slippertjes hoor :')
    Ik krijg iets anders niet voor elkaar. Buik in de weg, rood aanlopen, dikke voeten, carpaal tunnel syndroom, dus de vingers werken ook niet mee. haha.

Maar misschien je voet steunen op een voetenbankje voor je oid? Of de man even lief aankijken ;) Zou ze iig dubbel strikken. Toch lastig als ze op straat dan los gaan hihi

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mijn voet ergens opzetten zoals een paaltje heeft bij mij echt geen zin meer. Dan kan ik er nog niet bij door die buik. En als ik het forceer heb ik een harde buik. Ik krijg m'n voet met moeite op m'n knie als ik zit voor m'n sokken. Vandaag een panty aangedaan: voor het laatst :)

Deel Deze Pagina