Boodschappen supermarkt niet betaald, wat zou jij doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Afgelopen dinsdag heeft mijn man boodschappen opgehaald en gepind. Later zagen we op de rekening dat het bedrag er af gegaan is, maar even later weer bijgeschreven. Hoofdkantoor gebeld, bleek bij hun iets fout te zijn gegaan, ze ging het nakijken en een email sturen zodat we alsnog konden betalen (overmaken). Maar nog steeds geen mail, dus nog niet betaald. Het staat ook niet in de app. Wat zou jij doen? Naar de supermarkt gaan en vragen of we kunnen betalen of laten zitten?
    Wij hebben zelf al besloten wat we doen, maar ben benieuwd wat een ander zou doen :D. Het gaat om ong. 50 euro.
     
  2. Anna1083

    Anna1083 Bekend lid

    21 okt 2016
    841
    323
    63
    Je hebt gedaan wat je moest doen ( gebeld, gemeld).
    Als je niets meer hoort zou ik het erbij laten.
     
  3. Logan

    Logan Niet meer actief

    Je hebt je best gedaan nu, ik zou niet naar de winkel gaan. Als ze het geld willen kunnen ze toch gelijk reageren? Ik heb wel wat beters te doen ;).
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Ik zou het ook zo laten, helemaal omdat zij zo laks zijn. Het zou mij niet eens opgevallen zijn dat het niet betaald is. Wij kijken pas het eind vd maand op onze rekening om de balans op te maken.
     
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Als ik vaker in de winkel zou komen, zou ik het sowieso daar nog melden.
    En ik zou er nog 1 keer achter aan gaan bij het hoofdkantoor. Als ik dan nog geen reactie heb gehad ben ik er wel klaar mee denk ik.
     
  6. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38

    Je hebt genoeg gedaan ,ik ging zeker niet naar de winkel.
    Los daarvan snap ik niet dat ze nog een email wouden sturen zodat jij het kan overmaken. Hun systeem deed het niet correct en je neemt zelf netjes contact op. Ik zou de klant voor deze eerlijkheid belonen en zeggen het is goed zo.
     
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik zou het waarschijnlijk pas later merken. Merk ik het vrij vlot, dan zou ik wel even contact opnemen met de winkel. Ik kom daar een paar keer per week en anders zou het mij dwars blijven zitten.
     
  8. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Misschien hebben ze daarom niet meer gemaild?
     
  9. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Zat ik idd ook nog even aan te denken. Of dat ze je dat wel wouden zeggen uiteindelijk ,maar dat ze het zijn vergeten te mailen.
     
  10. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit.
     
  11. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.902
    5.157
    113
    Dit inderdaad
     
  12. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou nog eens mailen.
     
  13. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik vind dat je al heel netjes gehandeld hebt door contact op te nemen.
    Als je nu niks meer van ze hoort zou ik het er echt bij laten zitten.
     
  14. Roose79

    Roose79 Bekend lid

    9 sep 2016
    511
    1
    16
    Ik zou me niet op m'n gemak voelen bij het idee, omdat ik zo vaak in onze supermarkt kom. Dus ik zou het nog wel een keer meiden, maar als je dan niks hoort zou ik het ook laten zitten.
    Aan de andere kant... er zit ook wel wat in dat jullie zelf al eerder melding hebben gemaakt en nu niks meer horen. In dit geval is het ook niet gek als je het nu verder aan hun overlaat.
    Maar persoonlijk zou ik me er niet comfortabel bij voelen.

    Ik ben nu natuurlijk wel razend benieuwd wat jullie doen :D
     
  15. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb een supergoede supermarkt die nooit moeilijk doet als er iets is (een kleinere zelfstandige). Ik zou het dus nogmaals melden wanneer ik er ben de keer erop, maar mocht ik daarna niets meer horen niet een derde keer ;)
     
  16. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Staat de mail niet in je spam-inbox?

    Ik zou nog 1 keer bellen naar het hoofdkantoor.
     
  17. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Inderdaad... het is een keer goed.
     
  18. rums

    rums Niet meer actief

    Dit inderdaad.
     
  19. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.903
    5.226
    113
    Home
    als ik in de winkel was zou ik het wel daar melden
    ja je hebt gemaild maar geen reactie maar toch zou ik me er persoonlijk niet goed bij voelen.
    maar dat is voor iedereen weer anders ;)
     
  20. tuc

    tuc Niet meer actief

    ik zou idd nog eens mailen en het in de winkel aangeven.
     

Deel Deze Pagina