Afgelopen dinsdag heeft mijn man boodschappen opgehaald en gepind. Later zagen we op de rekening dat het bedrag er af gegaan is, maar even later weer bijgeschreven. Hoofdkantoor gebeld, bleek bij hun iets fout te zijn gegaan, ze ging het nakijken en een email sturen zodat we alsnog konden betalen (overmaken). Maar nog steeds geen mail, dus nog niet betaald. Het staat ook niet in de app. Wat zou jij doen? Naar de supermarkt gaan en vragen of we kunnen betalen of laten zitten? Wij hebben zelf al besloten wat we doen, maar ben benieuwd wat een ander zou doen . Het gaat om ong. 50 euro.
Je hebt je best gedaan nu, ik zou niet naar de winkel gaan. Als ze het geld willen kunnen ze toch gelijk reageren? Ik heb wel wat beters te doen .
Ik zou het ook zo laten, helemaal omdat zij zo laks zijn. Het zou mij niet eens opgevallen zijn dat het niet betaald is. Wij kijken pas het eind vd maand op onze rekening om de balans op te maken.
Als ik vaker in de winkel zou komen, zou ik het sowieso daar nog melden. En ik zou er nog 1 keer achter aan gaan bij het hoofdkantoor. Als ik dan nog geen reactie heb gehad ben ik er wel klaar mee denk ik.
Je hebt genoeg gedaan ,ik ging zeker niet naar de winkel. Los daarvan snap ik niet dat ze nog een email wouden sturen zodat jij het kan overmaken. Hun systeem deed het niet correct en je neemt zelf netjes contact op. Ik zou de klant voor deze eerlijkheid belonen en zeggen het is goed zo.
Ik zou het waarschijnlijk pas later merken. Merk ik het vrij vlot, dan zou ik wel even contact opnemen met de winkel. Ik kom daar een paar keer per week en anders zou het mij dwars blijven zitten.
Zat ik idd ook nog even aan te denken. Of dat ze je dat wel wouden zeggen uiteindelijk ,maar dat ze het zijn vergeten te mailen.
Ik vind dat je al heel netjes gehandeld hebt door contact op te nemen. Als je nu niks meer van ze hoort zou ik het er echt bij laten zitten.
Ik zou me niet op m'n gemak voelen bij het idee, omdat ik zo vaak in onze supermarkt kom. Dus ik zou het nog wel een keer meiden, maar als je dan niks hoort zou ik het ook laten zitten. Aan de andere kant... er zit ook wel wat in dat jullie zelf al eerder melding hebben gemaakt en nu niks meer horen. In dit geval is het ook niet gek als je het nu verder aan hun overlaat. Maar persoonlijk zou ik me er niet comfortabel bij voelen. Ik ben nu natuurlijk wel razend benieuwd wat jullie doen
Ik heb een supergoede supermarkt die nooit moeilijk doet als er iets is (een kleinere zelfstandige). Ik zou het dus nogmaals melden wanneer ik er ben de keer erop, maar mocht ik daarna niets meer horen niet een derde keer
als ik in de winkel was zou ik het wel daar melden ja je hebt gemaild maar geen reactie maar toch zou ik me er persoonlijk niet goed bij voelen. maar dat is voor iedereen weer anders