wij hadden deze voor oop de kaart: In mama's buik was het warm en zacht, lag ik te trappelen, dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen, zal ik ook papa's dromen verstoren midden in de kaart Hallo hallo hier zijn wij weer Dit is al de derde keer voor mij dat ik op een geboorte kaartje sta en voor ons de tweede keer dat wij op een geboorte kaartje staan Maar nu kondigen wij samen ons zusje aan zij heeft een hele mooie naam wij zijn Seffira,Danique en Naomi en wij laat jullie weten Dat ons zusje Shirley Angel zal heten Zij is geboren op 21-09-09 om 12:10 Shirley weegt 2990 gram en is 46 cm lang
2 handjes 2 voetjes 2 oogjes zo zoetjes wij zijn zo blij met jou in ons leven wij willen jou al onze liefde geven heeft mijn papa bedacht en gaan we ook als muurtekst op de muur schilderen
bij onze oudste hadden we alleen maar 1 zin boven haar naam Gekregen om van te houden! Gekregen vonden we mooi gepast omdat ze ook een cadeautje was de jongste had boven haar naam Geboren om voor altijd lief te hebben! Een aan de rechterkant dit gedichtje, De ogen van Elle stralen als ze je een kusje geeft en vol trots aan iedereen vertelt dat ze nu een zusje heeft!
Bij Celyn hadden wij heel simpel maar toch mooi: In het wiegje ligt een wonder lief, klein, zacht en zo bijzonder En bij Riley: Samen ruzie, samen spelen alles afpakken, alles delen Dat hoort er nu allemaal bij Welkom lief broertje van mij
Wij hadden links op het kaartje staan 2 kleine handjes, geef ons er ieder 1, we leiden je door het leven, tot je zegt, ik kan het wel alleen. en rechts stond dan Geboren uit liefde! wij hebben een prachtige zoon gekregen
Wij hadden bij Milou: Ogen als sterretjes een lief mensje zo klein je gedachten nog zo verretjes Wat zijn wij blij jouw papa en mama te zijn Nu bij de 2e doen we een gedichtje uit naam van Milou
wij hebben ons gedichtje weer veranderd er staat nu: wie dit kleine meisje ziet gelooft zijn eigen ogen niet en zal moeten beamen wonderen maak je altijd samen
bij zoonlief : links Oogjes als diamantjes een huidje zo zacht, Piepkleine handjes een mondje dat lacht, Een neusje bijzonder en haartjes van dons, Het is een wonder dit kindje van ons. rechts : een mooi moment overtreft al onze dromen, want jij bent op de wereld gekomen Onze kanjer is geboren NAAM geboortedatum +lengte en gewicht en dan onze namen. ---------------------------------------------------------- bij dochterlief hadden we links: een lief klein jongetje bracht ons al geluk, maar wij verlangden naar nog een uk. nu zijn we blij met jou in onze armen, mooi meisje je doet ons hart verwarmen. ook naam broertje is heel blij, want zijn lieve zusje dat ben jij rechts : daar is ze dan, onze prachtige dochter en mijn lieve zusje Naam geboortedatum lengte+ gewicht onze namen
Mee eens, hoe korter hoe beter wat mij betreft, en meer dan 1 mooie zin gaat het bij ons niet worden! Deze vind ik werkelijk prachtig! Al moet ik zeggen dat ik de zin 'geboren om van te houden' die ik eerder voorbij zag komen ook wel kan waarderen!
ik zie soms kaartjes waar helemaal geen gedicht op staat en maar 1 zien en dan de naam.... daar gruwel ik weer van maarja zo is gelukkig iedereen anders hé
Bij mijn zoon hadden we: Het begin van een nieuw leven, zo heel erg mooi en klein Het is niet te omschrijven, hoe blij we met jou zijn Bij mijn dochter hadden we: Jou handje in de mijne, zo gaan wij hand in hand, als broertje en als zusje, een ijzersterke band.
eigenlijk was ik ook helemaal niet van de gedichtjes, maar omdat ik mij heel bewust was van het voorrecht als mama dat jij de baby mag dragen en de papa niet, vond ik deze heel passend en toch voor een gedichtje gegaan: in mama's buik was het fijn,' maar nu wil ik ook graag bij papa zijn, die wacht nu al zolang, hallo iedereen, hier ben ik dan!
Ja, ik dus ook. Maar ja, nu komt er weer een nieuwe baby, dus een nieuw kaartje waar weer een nieuwe tekst op moet. Pff... valt niet mee. Het mag niet te zoet zijn, ook niet te grappig en het liefst kort. Ik hou dit topic dus maar goed in de gaten.
Mooi gedichten komen er voorbij, Wij hebben deze: Een nieuw leven, geboren uit onze liefde. Zo klein, zo mooi, zo bijzonder. Welkom in ons leven, groot wonder
Wij hadden dit gedichtje: er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen zullen je zonder vragen zeggen dat je welkom bent
Bij mijn eerste hadden we: Het is te mooi om waar te zijn Maar het is waar, en dat is het mooiste En voor de volgende ben ik nog aan het dichten geslagen.. Ik heb er een heleboel geschreven... Maar die laat ik pas zien als de kleine er is
bij I hadden we links: zo klein, zo bijzonder zo ontzettend Gods Wonder En dan rechts: Ontzettend dankbaar en helemaal hieperdepiep zijn wij met.. Bij E hadden we: wat een zegen dat wij dit wonder nog een keer mogen beleven zo klein, zo bijzonder zo door God gegeven. en dan rechts: ontzettend dankbaar en stil van verwondering zij wij
Wij hadden dit gedichtje op het geboortekaartje.. We hebben lang naar je uitgekeken Na heel veel tranen vieren we nu feest Als we je zien liggen in je wiegje weten we het is het waard geweest Aangezien ik met 29 weken en 3 dagen al in het ziekenhuis kwam te liggen met weeen en 2cm ontsluiting vonden we deze tekst heel mooi.. Uiteindelijk is onze zoon geboren met 36 weken en 3 dagen..
Dit hadden wij: De mooiste woorden kunnen niet vertellen hoe lief je bent hoe prachtig en hoe klein en zelfs de sterren konden niet voorspellen hoe dankbaar en hoe blij we met jou zijn Vingertjes, teentjes, alles is compleet wij vertellen heel trots hoe je heet: