Gedicht 1:kinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken,ongelukken op de achterbank veroorzaken kinderen!gedicht 2:Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deeltGedicht 3 :Mama had een baby in haar buik heeft papa gezegd.Hoe die daar komt heeft papa niet uitgelegd.Het duurde zoooo lang,ik dacht die heeft het vast en zeker mis.Maar nu kan ik met trots vertellen dat mijn zusje geboren is!!
Wat een leuke gedichtjes hier! Wij hadden; 'wie zegt dat wonderen niet gebeuren, en nooit gebeurd zijn bovendien. Die moet beslist met eigen ogen, ons wonder komen zien!' Een vriendin had dit op haar kaartje en die vondt ik ook erg mooi; 'er zullen handen zijn die je dragen en armen waarin je veilig bent. Mensen die zonder vragen, zeggen dat je welkom bent'. Ze is ongeplant, jong zwanger geworden en vondt daarom dit gedichtje wel toepasselijk. Ook vindt ik deze heel mooi; 'Ik zoek een woord, een heel nieuw woord, een woord niemand kent. Ik zoek een woord die zeggen kan, dat jij de liefste bent!'.
Wij hadden: Jij bent net geboren, heel lief en klein, Jij bent ons eerste kindje, altijd zul je onze eerste zijn. Met twee felle oogjes, kijk jij ons heel wijs aan. Net alsof je wilt zeggen, ik kan de hele wereld aan!
Op het kaartje van onze zoon hadden we geen gedicht. Op het kaartje van zijn broertje of zusje komt te staan; Ook al ben ik zelf nog erg klein het is toch ontzettend fijn om een grote broer te zijn!
Bij Levi hadden we deze : ( zijn drie jaar bezig geweest ) Soms wordt een kindje zomaar geboren Soms wordt een kindje precies gepland Wij mochten hier niet bij horen Wij hebben er achter aangerend Maar intens gelukkig Alle moeite beloond dit wonderkindje Dat voortaan bij ons woont Deze keer komt dit er op ( wilden Milou er ook een beetje bij betrekken ) Een regenboog verbindt hemel en aarde Een nieuw leven een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons zo heel bijzonder En dan als aankondigings zin : Hoera, ik heb een zusje Heel klein, ze krijgt een kusje ! Bij Levi was onze aankondigings zin : Dankbaar, gelukkig en trots !
Leuk topic! Bij de eerste hadden wij: Ons wonder, Zo mooi, lief en klein. Onze dankbaarheid groot, Dat jij nu bij ons mag zijn. Bij deze wil ik eigenlijk de tekst van Elmo pikken maar ben ook nog wat rond aan het kijken. Daar staat in haar onderschrift: Van sommige dingen dachten wij alleen te kunnen dromen maar onze wens is voor de 2e keer uitgekomen. Vind em zo mooi
zelf verzonnen. bij leah stond erop: het gebeurde in een wip, papa moest weer naar het schip. maar was gelukkig op tijd thuis, voor de geboorte van z'n kleine muis. (mijn vriend zit op de grote vaart en is 3maanden weg en 3maanden thuis) bij waylon stond erop: leah is hun eerste wonder, nu ben ik hun tweede donder. papa heeft zijn best gedaan want bij mij hangt er een wormpje aan. ik vind zelf de traditionele gedichtjes zo gewoon. bij een derde zal het erg moeilijk worden om iets leuks te verzinnen
Supermooi!! Die zin verwoord eigenlijk alles wat je voelt op zo'n moment volgens mij. Kort maar krachtig!
Wij hadden: Je leeft.. En stelt daarbij geen vragen Maar ooit zul je weten Dat aan de dageraad van jouw bestaan Liefde is voorafgegaan
wij hadden: DE ZON DIE ONDERGAAT DE GLINSTERING VAN DE ZEE DE MAAN DIE AAN DE HEMEL STAAT DANSENDE STERREN ER OMHEEN MAAR NIETS IS MOOIER DAN JIJ
Wij hadden bij onze dochter Opzij, opzij, opzij ik wil er ook bij. Met 3525 gram, en 51 centimeter. Mooier dan gedacht, wie had zo'n wonder ooit verwacht. Yara is mijn naam, had je hem nog niet op de kalender staan? Zet het er dan maar snel bij, want op 30 mei is er vast nog wel een plekje vrij.
Op 29 juni 2011, ja het is echt Heeft mama mij de huur opgezegd Vanaf nu is het uit met de pret En slaap ik in mijn eigen bed Dit hadden wij..
Wij hadden: Zo mooi, zo klein Zo bijzonder Welkom in ons leven Groot wonder En dan: Dankbaar en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon Welkom lieve S.iem
Wij hadden op het kaartje van onze zoon: Samen een kindje, het lijkt zo normaal. Dit kind van ons samen, voor ons heel speciaal. En daarna: Beretrots zijn wij met onze zoon ...! We zoeken nu een leuke tekst waarin onze zoon zijn broertje of zusje aankondigd. Ook nog een leuk kaartje trouwens...gelukkig hebben we nog even !