100% ..... roots met een ..... twist, Een speciale jongen, dat ben je beslist. Tekenaar, voetballer, muzikant of advocaat Vanaf dag 1 ben je al papa's beste maat. Later mag je jouw mama beschermen, maar nu zal zij zich nog over jou ontfermen. Jij mag vanaf nu onze nachtrust verstoren Dus schreeuw maar hard en laat iedereen maar horen dat kleine .... is geboren!!! Bij de bovenste puntjes horen 2 verschillende provincies te staan Wat vinden jullie? Op- en/of aanmerkingen mogen altijd!!!
Jij mag vanaf nu onze nachtrust verstoren Dus schreeuw maar hard en laat iedereen maar horen Dit in een tekst vind ik persoonlijk niets maarja dat is persoonlijk natuurlijk.
100% ..... roots met een ..... twist, alleen dat stukje vind ik persoonlijk niet erbij passen voor de rest vind ik hem erg leuk moet ik zeggen
Hier zou ik het bij laten Dit vind ik een vreemde zin. Mijn zoontje hoeft mij niet te beschermen als hij later groot is. Vind het een beetje apart overkomen. Verder vind ik die provincies noemen super leuk juist
Ja, ik had hem gelezen, maar niet gereageerd omdat ik het niet zo goed weet. Vind hem gewoon niet zo geweldig, maar kan er geen goede reden voor geven Gewoon niet echt mijn smaak denk ik.
Nee, mijn smaak is het ook niet. Maar dat geeft niet, smaken verschillen. Ik vind het begin niet bij de rest passen.
Mijn smaak ook niet helemaal.. Mij wat te lang. Maar t is toch jullie ding? en origineel is het zeker!
Niet helemaal mijn smaak maar zeker orgineel! En het gaat er natuurlijk om dat jullie hem zelf mooi vinden. De eerste regel vindt ik alleen er niet helemaal bij passen.
Ik vind het niks... sorry papa's beste maat.... dan denk ik aan zuipen in de kroeg met je maten.. mama beschermen..... de vrouw anno 2011 hoeft toch niet meer beschermd te worden, kan prima voor zichzelf zorgen... Ik sluit me aan bij: Is superorigineel en niet zo geknutseld...