Tuinruimers

Discussion in 'De lounge' started by Daan04, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo!

Ik zag net tuinruimers op televisie en ik vroeg mij af. Is er hier iemand die daar eens aan mee gedaan heeft? Kost dat ook geld als je iemand daarvoor op wilt geven? En hoe gaat het verder dan in zijn werk?

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, ook bij eigen huis en tuin, lijkt het soms alsof het ook echt geld mag kosten. Ben zeer benieuwd ja of je dat zelf moet betalen (lijkt me van de ene kant wel, want waar halen ze het geld dan elke keer vandaan?)

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar ben ik inderdaad ook heel nieuwsgierig naar.

Als het niks kost dan ga ik ons ook opgeven voor onze tuin. Die moet ook verbouwd worden.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha dan wil ik of hier de zolder of de badkamer laten vervangen ;)

5. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Ik ken mensen die opgegeven waren door vrienden en vervolgens de rekening van zo'n E 4000 gepresenteerd kregen. Ze hadden trouwplannen en ipv hun cadeaulijst hebben ze toen maar geld gevraagd (was bij Tuinruimers).

Zou dus ff goed kijken naar de voorwaarden... ;)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Voor minder geld kan ik ook zelf wel een tuinman inhuren die onze tuin komt verbouwen.

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pfff, nou en bedankt dan he ;)

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Dat bedoel ik... 't was een collega van m'n man en hem kennende, klopt dat verhaal wel. Best lullig wel eigenlijk, maar ik neem aan dat ze wel ergens 'nee' hebben kunnen zeggen. M'n man heeft er nog weleens naar gevraagd, maar collega zegt er niet zoveel meer over, is volgens mij een beetje klaar met het hele Tuinruimers-verhaal.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja lijkt me ook zo sterk dat het allemaal 'voor niets' gedaan wordt.

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb hier wel eens gelezen dat je alleen de materiaalkosten betaalt. Maar ja, dat hakt er ook nog aardig in. Al die tuinmaterialen (stenen, plantenbakken en vlonderplanken) zijn ongelofelijk duur!

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik wilde me een keer opgeven hiervoor en heb de hele vragenlijst ingevuld met de informatie die hun dan moeten hebben.
    Was iets van 4 pagina's. Op de laatse pagina stond onderaan welk budget je hebt hiervoor. Heb maar gelijk de pagina afgesloten. En je kunt alleen maar een ander opgeven omdat het een verassing moet zijn. Zo zie je maar weer...

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij hebben ons ook eens opgegeven maar uiteindelijk afgeslagen, we moesten alle gereedschappen betalen en alle materialen dus uiteindelijk moet je dus gewoon alles betalen en leggen hun het er in ... Kijk nemen ze nu gewone gereedschappen dan zeg ik oke maar als je af en toe ziet waar ze een boompje mee omhakken, het zijn nog net geen gouden gereedschappen ...

Nou als ik een tuinman huur dan ben je nog veel goedkoper uit en zeker als ik het zwart laat doen ...

13. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Kijk dus wel he? Dacht ik eigenlijk al wel :p
    Jammerr, maar dan kunnen we inderdaad beter zelf een tuinman ofzo inschakelen :D Haha.

Share This Page