14 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamatoB, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hallo,

Ik moet even klagen... :)

Onze dochter wordt sinds een paar weken regelmatig 's nachts wakker, soms 1 keer soms 3 keer. Ze wil dan absoluut niet meer in bed liggen en huilt net zo lang, tot ze helemaal overstuur aan het krijsen is (ik wacht soms om te kijken of het overgaat) en dan zodra ze beneden is met mij, is het goed. Ze speelt dan vrolijk en knuffelt en is aan het brabbelen... als ze dan een half uurtje daarna wat gedronken heeft laat ze zich ook weer in bed leggen en pakt ze haar duimpje gewoon... soms slaapt ze dan in, soms wordt ze na een uur weer wakker en begint het weer van voren af aan...

Ik heb dus inmiddels flinke wallen onder mijn ogen, vannacht was het half drie/ drie uur eer ik sliep...

Het eerste jaar, heeft ze elke nacht doorgeslapen, dus wij zijn ontzettend verwend geworden.

Aangezien ze normaal wel gewoon doorslaapt, en ze geen fysieke klachten heeft (niet te koud, geen koorts, geen poepluier etc), vraag ik me af of het te maken heeft met de 14 maanden sprong.

Voor de rest is ze superlief, alhoewel ze de laatste weken ook wat jengeliger is overdag (pruillipje etc.) maar daar schenk ik dan niet veel aandacht aan en dan is ze vanzelf weer braaf.

Herkennen jullie dit van de 14 maanden sprong??

alvast bedankt
    groetjes
    mamatoB

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Er is een sprong met 55 en 64 weken (13 en 15 maanden). Dus ik denk dat je nog in de 13 maanden sprong zit.
    Ik herken het overigens wel ;). Gaat vanzelf weer over gelukkig.

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Oh, jeetje, er komt er nog een ;) nou, ze zou ook zomaar in de 15 maanden sprong kunnen zitten; ze is twee weken te laat geboren en meestal was ze dus wat eerder met de sprongen!
    zucht! :D

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dat zou best kunnen dan inderdaad. Ik heb van de week ook een topic geopend over deze sprong. Er zijn meer moeders die momenteel met een klein monstertje zitten namelijk :p.
    Waar ik er één van ben, maar het ergste is gelukkig achter de rug. Vond hem erg pittig deze sprong.

Deel Deze Pagina