Heey, Ik zat me wat te vervelen en zat wat rond te surfen op het internet, nu is binnenkort kerstmis en nieuwjaar, dus veel cadeautjes voor de baby Men moeder heeft zelf al gevraagd welke bugy ik wil , vind ik persoonlijk nog veel te vroeg, stel dat het fout gaat... maar ben nu tog al wat gaan zoeken en ik kwam het merk TORCK tegen, Ziet me er helemaal fantastisch uit, ben er al helemaal verliefd op. Kent iemand dit merk en heb je er dan ook ervaring mee? Xx. Dit is de bugy waar ik al dol van ben Link: http://www.torck.com/?page=catalogus&cat=1&detail=24 Ps. ik ga tegen mijn moedere zeggen dat ze tog nog even moet wachten met de bugy... maar dat ik het dan gwn nog tegoed heb van mijn nieuwjaar en kerst...
Hoi, ik ken het merk toevallig wel ivm de babyzaak van me moeder. Het is een goed merk ze heeft er nog geen klachten over gehad .... en hij rijd ook erg licht!
dankje, ik was wat aan het surfen en mijn oog viel er op, alles is inbegrepen, moet dus geen maxi cosi meer kopen! helemaal fantastisch! ben blij dat hij tog nog nooit klachten heeft gehad!
ik kom uit belgië en daar hebben ze zo reuze kinderzaken, daar heb je dreambaby en daar heb je hem voor bijna 500 euro (iets minder)... Xx.
Hoi, wij hebben inmiddels alweer ruim een jaar de Torck lotus in gebruik (bij Burgerhout gekocht, verkopen ze nu niet meer). Hij heeft dezelfde mogelijkheden als de bugaboo, alleen een fijnere duwstang (rond, vonden wij prettiger beethouden). Eigenlijk slechts 2 minpuntjes: de adapter voor de maxicosi is echt irritant (maar dat geldt voor veel kinderwagens) en de duwstang lijkt nu niet sterk genoeg meer, dus als je een stoepje op wilt pak ik de duwstang beet beneden het punt waar je de duwstang in hoogte kan verstellen. (knikarm principe). Maar hij rijdt heel soepel, is met 1 vinger te besturen, heel makkelijk in te klappen (1 handeling). Over dat gewicht op de duwstang ga ik nog mailen met Torck zelf, want volgens mij hoort dat niet..... Succes met kiezen!