Hoi Hoi, Ik zou graag naar de feestdagen alvast op zoek willen gaan naar een babykamer. Nu heb ik al een beetje online gekeken en een simpele kamertje voor bijvoorbeeld 1.500,00 vind ik echt veel geld. Iemand enig idee waar de leuke maar dus ook betaalbare babyzaken zitten? Alle tips zijn welkom! Bedankt alvast! Liefs Jessy
Kon niet zien waar je vandaan komt,maar in Zenderen (twente) zit een zaak die koopt partijen op. Zo hebben wij daar ons ledikantje,bij babydump gezien maar vonden we veel te duur,gekocht voor 80,-.
Wij hebben ook veel van Ikea, heb daar een comode gekocht, boekenkast en een kledingkast. Heb wel gemerkt dat als er baby voor staat dingen ineens veel duurder worden..... Vaak kun je een gewone ladekast kopen voor de helft van een babycomode! Groetjes Rosa
als je in de buurt van amersfoort woont moet je echt een keer naar gardo gaan. leuke betaalbare babyspulletjes. ze hebben echt van alles. van babykamer tot spenen. ik heb er zelf mn babykamer besteld en was inclusief matras en matrasbeschermer nog geen 700,- kwijt. liefs doris
Wat is ongeveer je richtprijs? Want je hebt inderdaad kamertjes van 1500-2000-, maar als je een beetje verder snuffelt dan kun je al snel wat goedkopers vinden.
Ik heb bij Burgerhout mijn babykamer gekocht voor 300 euro! Inclusief wandplankje en matras kwam ik op 350! niet duur vind ik zelf.
Bij Ikea hebben ze een paar kamertjes, of je kunt zelf een kamertje samenstellen uit verschillende meubels. Dan ben je zo gemiddeld rond de 500,- kwijt. Bij Gardo hebben ze ook best betaalbare kamertjes, wij hadden wel een leuke gezien voor 600,- Gardo zit in Groningen, Velserbroek, Hilversum, Amersfoort en Utrecht. Ik weet niet of er een BabyPlanet bij jullie in de buurt is? Wij vonden 1500,- ook veel te duur voor een kamertje wat je maar zo eventjes gebruikt. Wij hebben ons kamertje bij BabyPlanet gekocht en dat kostte 499,- Bij Baby-Dump hebben ze een eigen Basis-collectie. Hier horen ook een aantal kamertjes bij voor een redelijke prijs. Verder hebben ze bij de meeste babyzaken wel een aantal budget-kamertjes of soms is er wel eens iets in de aanbieding of kun je een kamertje met korting kopen. Of je krijgt bij een iets duurder kamertje bijvoorbeeld een box, maxicosi of babyfoon gratis. Dan kan het ook nog wel eens schelen, dan hoef je die niet meer te kopen! Heel veel succes! Groetjes, Jippie
Dames, bedankt voor jullie tips! Heb eventjes rondgesnuffeld en ben er vrijwel zeker van dat het bij Gardo gaat lukken! Bedankt! Liefs Jessy
Wij hadden nog een kledingkast; die gebruiken we nu gedeeltelijk voor de babyspullen. We wilden geen "babykast", want die zijn vaak laag en daardoor heb je vrij weinig opbergruimte. Bedje van Prenatal voor iets van EUR 160 en ipv een commode een ladenkast van IKEA voor EUR 130. En laat je niet gek maken door alle zaken die je laten geloven dat als je het beste voor je kind wil, dit dan ook het duurste moet zijn!
Ik heb net op de website van Ikea gekeken en daar een ladekast en garderobekast gezien, beide "HEMNES". Samen voor Euro 370,--. Denk zelf dat ik dit ga kopen (ledikant heb ik al).