Snel vraagje (avondeten), boerenkool stinkt in verpakking?

Discussion in 'De lounge' started by DeeLighT, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    De verpakking staat niet bol, en is goed tot de 21e....
    Maar ik kan me niet herinneren of boerenkool altijd zo stinkt wanneer je het uit de verpakking haalt?

Het ruikt bijna naar zuurkool?

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Heb ik ook wel eens. Vooral bij aardappelschijfjes, die ruiken soms enorm zuur, nog voor houdbaarheidsdatum. Helaas zijn ze dan echt te vies en moet ik ze weggooien. Bij de boerenkool zou ik het ook niet riskeren, vooral niet als het zuur ruikt. Boerenkool moet naar boerenkool ruiken.
    Jammer zeg.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ja, het is eigenlijk wel logisch wat je zegt.
    Als ik deze lucht ruik wil ik het niet eens eten :S

Balen zeg, heb net een teil aardappelen geschild... kan nu alles wel weggooien want het zat al in 1 pan.... Niet echt een lekker idee om de aardappels nu nog te wassen en opeten toch?

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Neejoh, die aardappelen kunnen nog wel! Goed afspoelen, ze zijn toch nog niet gekookt?

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Boerenkool stinkt altijd

:p :p

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Zou het inderdaad niet eten, aardappelen kunnen nog wel gewoon, zolang ze nog niet gekookt zijn en even goed afspoelen.

Kan je uit ervaring vertellen dat je van stinkende boerenkool behoorlijk ziek kan worden :cool:

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    We hebben genoten van afbakpizza's. De kinderen waren dolblij.

Haha.

Wel zonde....

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is een nadeel dat je niet door de verpakking kunt ruiken of het nog wel goed is. Dat merk je pas thuis...Had ik laatst met twee stronkjes broccoli. De een rook gewoon naar broccoli toen ik het uit de verpakking haalde, de ander rook smerig. Die heb ik dus weggegooid. Iets wat niet goed ruikt, kan ook niet meer lekker smaken is mijn idee.

Maar jullie hebben in elk geval genoten van de afbakpizza's! :D

9. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    Daarom koop ik altijd de diepvries omdat het bij mij 9 van de 10 keer al voor de tijd niet goed meer ruikt.

Enne terug gaan naar de winkel, dan krijg je je geld terug maar dat zal nu te laat zijn ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,339
    36,198
    113
    Maar boerenkool stinkt toch altijd joh.

Share This Page