De verpakking staat niet bol, en is goed tot de 21e.... Maar ik kan me niet herinneren of boerenkool altijd zo stinkt wanneer je het uit de verpakking haalt? Het ruikt bijna naar zuurkool?
Heb ik ook wel eens. Vooral bij aardappelschijfjes, die ruiken soms enorm zuur, nog voor houdbaarheidsdatum. Helaas zijn ze dan echt te vies en moet ik ze weggooien. Bij de boerenkool zou ik het ook niet riskeren, vooral niet als het zuur ruikt. Boerenkool moet naar boerenkool ruiken. Jammer zeg.
Ja, het is eigenlijk wel logisch wat je zegt. Als ik deze lucht ruik wil ik het niet eens eten :S Balen zeg, heb net een teil aardappelen geschild... kan nu alles wel weggooien want het zat al in 1 pan.... Niet echt een lekker idee om de aardappels nu nog te wassen en opeten toch?
Zou het inderdaad niet eten, aardappelen kunnen nog wel gewoon, zolang ze nog niet gekookt zijn en even goed afspoelen. Kan je uit ervaring vertellen dat je van stinkende boerenkool behoorlijk ziek kan worden
Dat is een nadeel dat je niet door de verpakking kunt ruiken of het nog wel goed is. Dat merk je pas thuis...Had ik laatst met twee stronkjes broccoli. De een rook gewoon naar broccoli toen ik het uit de verpakking haalde, de ander rook smerig. Die heb ik dus weggegooid. Iets wat niet goed ruikt, kan ook niet meer lekker smaken is mijn idee. Maar jullie hebben in elk geval genoten van de afbakpizza's!
Daarom koop ik altijd de diepvries omdat het bij mij 9 van de 10 keer al voor de tijd niet goed meer ruikt. Enne terug gaan naar de winkel, dan krijg je je geld terug maar dat zal nu te laat zijn