Sinds de pc van mijn vriend gecrashed is, zitten we nu achter mijn pc die op zolder stond. Nu wilde ik msn aanzetten, doet die het niet. Gecheckt of die het bij anderen wel doet en geen probleem. Ik had ook internetverbinding. Nu heb ik gisteraaf msn eraf gegooit en de nieuwste versie erop gezet, maar zelfde verhaal. Maar nu zegt ie ineens dat mijn firewall waarschijnlijk de verbinding tegenhoud van msn. Ik heb gecheckt bij mijn firewall en zie staan dat msn WEL verbinding mag maken, dus die word niet tegengehouden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
ik had dat ook, heb toen de firewal even uit gezet, msn geinstalleerd en toen de firewall weer aan! hier hielp het wel
Ik firewall uitgezet, msn opstarten....niks...nu zegt ie weer dat mijn lijst met contactpersonen niet beschikbaar is.......ja ja.....firewall maar weer aangezet, nog een keer geprobeerd en weer dezelfde melding?
Heb je niet nog een andere Firewall op je computer zitten? BIjv die van windows zelf? Dat kan ook nog wel eens problemen geven.
Oke, kwam er net op. Cookies verwijderd, pc opnieuw opgestart, firewall eraf, msn aangezet (kwam erop!) en toen meteen firewall weer aan. Nu uitgezet...benieuwd of ie het zo weer doet....
Ik heb al een dag of drie gelazer met msn. Berichten die niet aankomen, mensen die er om de haverklap af gegooid worden etc... Volgens mijn man (computertovenaar van beroep) ligt het deze keer eens niet aan mij , maar is er iets mis met msn. Kwestie van geduld dus, ben ik bang.