Hallo meiden, Ik heb hier al veel topics over gelezen maar tot nu toe nog niet een gedicht gevonden die ik leuk vind. Welke tekst hebben jullie op de uitnodigingen gezet? De uitnodigingen zijn dus met een foto van m`n dochter en een leuke tekst erbij. Ben benieuwd naar jullie ideeen. Bedankt
Wij hadden deze: Op 24 september vier ik groot feest Om iedereen te laten weten dat ik dreumes ben geweest Op de taart zet ik 2 kaarsjes en het huis gaan we versieren Komen jullie met mij het peuterschap vieren?
Wij hadden dit, had gedeelte van internet, en gedeelte zelf aan en ingevuld mbt het karakter van onze jongen; Een peuter maakt op een dag duizend dingen mee, eet het liefste patatjes, en het favoriete woordje is; "nee". Soms een beetje ondeugens, en weet goed wat hij wil, altijd vrolijk, en zijn mondje staat nooit stil. Wordt soms boos als iets niet lukt, wil alles zelf doen, en dan komt hij ineens weer bij je voor een knuffel en een zoen, Een praatjesmaker, een clowntje, en ontettend lief, Altijd vrolijk, en een kleine hartendief!! Hiep hiep hoera!, nu ben ik bijna dreumes af... want op .... is het de dag, dat ik mijzelf ook een peuter noemen mag!
Oh Danielle die is echt leuk....en hoef hem niet eens te veranderen ik heb namelijk precies zo`n dochter hahaha Had jij de kaart ook met een foto gedaan?
Ik had het geshopt (met hulp van iemand gelukkig!). Een foto van Tim aan de rechterkant, en aan de linkerkant alles donkergrijs. En dan in handgeschreven lettertype (Lucinda Handwriting) dit versje in het wit neergezet! Goh jouw dochter ook al zo? Hoort toch helemaal niet bij een 2-jarige?
Klinkt leuk die uitnodiging....ik heb hem maar gelijk besteld....ben benieuwd. en nee volgens mij hebben wij 2 uitzonderingen hahaha