Zouden jullie deze tekst willen verbeteren als er fouten in zitten en horen er ook hoofdletters in?? zo lief, klein, teder en zacht 9 maanden lang hebben we op jou gewacht in mama's buik zat je opgeborgen zij stond in voor al jou zorgen zij heeft jou voelen groeien onze liefde zien bloeien in die tijd versterkte jullie band papa en ik keken toe vanaf de buitenkant nu je hier eindelijk bent is het net of ik je altijd al heb gekend en vormen we een gezinnetje samen met jou mijn lieve kleine broertje wij houden van jou!
zo lief, klein, teder en zacht 9 maanden lang hebben we op jou gewacht in mama's buik zat je opgeborgen zij stond in voor al jouw zorgen zij heeft jou voelen groeien en onze liefde zien bloeien (ik vind dat het dan beter loopt) in die tijd versterkte jullie band papa en ik keken toe vanaf de buitenkant nu je hier eindelijk bent is het net of ik je altijd al heb gekend en vormen we een gezinnetje samen met jou mijn lieve kleine broertje wij houden van jou! En ja officieel horen zinnen natuurlijk te beginnen met hoofdletters. Maar je kunt ook om de zin met een hoofdletter beginnen.