Het zijn donkere dagen en over een aantal weken en dan beginnen de feestdagen. Ik stort me maar op mijn werk en probeer niet te denken aan hoe ik me diep van binnen voel zo vreselijk *** ach mensen die ook proberen zwanger te worden weten wat ik bedoel! Soms laat ik een traan en zie ik het allemaal niet meer zitten maar ik heb zon grote kinderwens dat ik het echt niet wil missen. Ik droom van jou hoe jij zal zijn en als ik dan wakker word dan realiseer ik me dat het een droom was en dan doet me dat vreselijk veel pijn Ooit zal jij bij ons zijn via de natuurlijke weg of de medische molen dat is een feit..mocht ik het nu opgeven dan heb ik later enorm veel spijt!
boh... meteen een brok in mijn keel en tranen rollen over mijn wangen wat een mooi gedicht! en zooooo.... herkenbaar....
Helaas heel herkenbaar... Krijg er tranen van in mijn ogen! Hopelijk wordt 2011 voor ons een vruchtbaar jaar waarin onze grootste wens in vervulling mag gaan!
Hier helaas ook herkenbaar En de volgende ongi komt waarschijnlijk met de kerst. Ik moet niet zeuren,zit pas in ronde 3 maar wil al zooo lang een kindje.
Mooi gedicht dames... ben hier even op bezoek... ik heb net als jullie heel lang een kinderwens gehad... En eindelijk een ukje in mijn buik... Ik hoop echt voor jullie dat jullie wens ook uitkomt... Let vooral op die eisprong dames... 2dagen of 1 dag na eisprong seksen is vaak een succes... Heel veel liefs... En niet zo down meiden... 10 maanden valt nog mee.... bij mij heeft het 2 jaar geduurt Als je erin geloofd komt je wens echt wel uit...