Hallo, Wij hebben lang op onze dochter moeten wachten en hebben daarom ook een bijpassend gedichtje op het geboortekaartje gezet. Wij hebben lang gewacht en zo vaak aan je gedacht. Maar of je werkelijk zou komen, daarover durfden wij niet meer te dromen. Jij bent dan ook heel bijzonder, jij bent ons grote wonder! Bij haar is het uiteindelijk doormiddel van de mmm gelukt. Na haar geboorte hebben we de natuur zijn gang laten gaan en gewoon gehoopt dat het allemaal goed zou komen. Wanneer maakte niet uit. Na 1 jaar en 3 maanden waren we ineens spontaan zwanger van een zoon, maar nu willen we graag een bijpassend gedichtje. Ik kan helaas niets vinden en dat vind ik zo jammer. Misschien dat hier meiden zijn die een mooi en bijpassend gedicht kennen....kunnen jullie mij helpen??
Voor de een zo gewoon , Voor ons zo bijzonder!! Ziels gelukkig zijn wij, met de geboorte van ons wonder! dat is het gedichtje dat ik straks zelf wil gebruiken , als ik ooit zwanger mag worden! maar het is en blijft moeilijk hor!!!
Dank je wel, dat is precies het gedichtje wat we als enige gedichtje konden bedenken hiervoor. Ik vind hem erg mooi maar op de een of andere manier ook al zo vreselijk veel gebruikt ook voor mensen die gewoon heel makkelijk zwanger zijn geworden en nooit hebben hoeven wachten. Ik wilde toch nog iets specialers....dom he! Maar als er niets anders meer komt wordt dit dus ons gedichtje.