Ik had een vraagje aan de mensen hier die goed kunnen dichten... Ik ben waarschijnlijk zwanger van de tweede en dat is best snel want de kleine is nu pas 6 maanden ik ben er erg blij mee maar ik wil het mijn vader vertellen (als ik de eerste echo heb gehad en alles goed is) die is daar niet zo voor en roept al die maanden al je w8 nog maar met de tweede hoor.. natuurlijk is het mijn leven en zal die het wel moeten accepteren en hij zal het heust wel leuk vinden maar nu was mijn vraag zou iemand daar een gedichtje bij kunnen bedenken zodat ik het hem zo kan vertellen Ik hoop op leuke reacties dichten is namelijk niet mijn sterkste punt... veel liefs Iman
Wil je een komisch gedichtje, of een lief gedichtje. Een gedicht aan je vader gericht of in het algemeen? Uit naam van je kindje of uit naam van jezelf geschreven?
oh jeetje ff kijke... ja mag wel komisch om het ijs te breken zeg maar.. en uit naam van het kindje is leuk en aan mn vader gericht alvast bedankt liefs Iman
Pfoeh....ik zit er even over na te denken, maar vind het best wel lastig...ik hoop dat er hier iemand is die ze wel zo uit haar mouw kan schudden voor je...sorry.
volgens mij had een van de mods, deb geloof ik mij toen super geholpen. En ik bedenk mij nu dat ik de uitnodiging die ik beloofd had te laten zien nooit heb laten zien...wat erg joh.. Maar ben haar heel dankbaar en heb veel leuke reacties gehad..en natuurlijk heb ik niet beweerd dat ik het zelf had geschreven