We gingen samen voor een nieuw leven een stabiele relatie was waarom dit kon een operatie en pijn moest ik er voor geven ik hestelde en overwon 6 lange maanden met een doel ondertussen mijn man zonder baan twijfels over alles impact op mijn gevoel zou het zonder werk nog wel gaan het werk werd gevonden , en wat bleek mijn gevoel was waar een positieve test was waar ik op keek een cadeau voor mijn man een manier van liefde te tonen was daar een donderwolk volgde al vrij snel verdriet en geluk wat is dat dicht bij elkaar de hemel veranderde in een hel de droom was niet meer daar de arts gaf ons een lichtpunt blijkbaar groeide ons kindje gewoon door we waren dankbaar en gelukkig , het werd ons wel gegund ik was de hemel er dankbaar voor nog niet eens later dan een week werd ons het weer afgenomen wat is het leven hard dit was echt het eind van onze dromen het lot had ons getart inmens verdrietig en heftige pijn ons kindje verloren, en nu groeien we ook nog uit elkaar we kunnen het niet samen delen , dat het niet zo heeft mogen zijn niet meer een 1 , het is nu verdriet van hem en haar elkaar beloofd , in goede tijd en slechte tijd nooit gedacht dat we elkaar kwijt zouden zijn ik had gedacht voor altijd ons kindje kwijt elkaar kwijt ...alleen nog verdriet en intense pijn
Mooi omschreven Astrid. Maar ik hoop toch echt dat jij en je man hier samen doorheen komen. Deze pijn moeten jullie samen dragen, en tuurlijk is het voor jou zwaarder dan voor hem. Maar na een tijd gaat het met jou ook weer beter en kunnen jullie weer samen de toekomst aan. Ik begrijp wel wat je bedoeld, mijn angst is ook om mijn man te verliezen als ik niet snel genoeg erover heen ben. Alhoewel hij zegt dat ik me geen zorgen daarover moet maken, toch is die angst er. Ik hoop echt dat het voor jullie niet te laat is om er nog samen voor te vechten. Ik denk aan jullie en wens jullie alle sterkte en kracht om hier toch samen doorheen te komen. Veel liefs Hope
Heel veel sterkte lieve Asjuh !!! Hoop dat jullie de pijn op één of andere manier nog samen kn laten smelten tot één geheel waar jullie beidjes mekaar doorheen kunnen helpen ! Ik denk aan jou meidje ! xxx
O meis ik denk aan je!! Het is moeilijk en het zal altijd moeilijk blijven. Het is en blijft je kindje, maar ik hoop dat jullie echt samen aan het eind van dat spoor staan.
Meis toch zeg...tranen in mijn ogen Heel mooi omschreven....Hoop dat jullie elkaar weer snel vinden om toch SAMEN verder te gaan....Heel veel sterkte lieverd... Dikke knuf
Hopelijk komen jullie hier samen uit. Zorg ervoor dat je toch probbert te praten ook al denk je dat je zeurt. Gisteren hebben mijn vriend en ik ook een lang en goed gesprek gehad waarin hij ook vertelde dat hij zijn gevoelens heeft gedeeld met een goede vriend. Hij wil er alleen maar voor mij zijn en daarom deelt hij zijn gevoelens ook met een ander zodat hij sterker bij mij is. Misschien doet hij dit ook wel grtn Nique
dank je wel voor jullie lieve reacties ....zoals het er nu voor staat weet ik niet of we ooit nog nader tot elkaar zullen komen ... ik had andere verwachtingen ..en dan die klote hormonen die ervoor zorgen dat ik alles behalve aardig ben op het moment het is oorlog daarbinnen ...het enige wat ik nu wil is RUST !!! zal ik ooit nog de "oude" worden ?
ik wil je veel sterkte en kracht toewensen de aankomende periode, en dat jullie er samen uit zullen komen..... xxx Bengel (daniella)
Ach Asjuh, wat mooi omschreven! heel veel succes de komende tijd! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!!!
het was idd. zoals ook sommige van jullie zeiden ...hij heeft zichzelf groot gehouden voor mij ....gisteren hebben we uiteindelijk een heel lang gesprek gehad met heel veel tranen van beiden kanten ....ook hij blijkt een angst te hebben dat het weer mis zou gaan .ook omdat hij ziet wat het met mij heeft gedaan .. thx allemaal voor jullie steun ..vandaag naar de gyn. en als dat achter de rug is ..kan ik het een plekje geven ..en kunnen we verder liefs en een knuf asjuh
Oh Asjuh, wat fijn dat jullie elkaar toch gevonden hebben in jullie verdriet. Heel veel sterkte samen en jullie vinden vast een weg Karin
Meid heel veel succes. ik ben blij voor jullie dat jullie in ieder geval niet uit elkaar groeien. De pijn blijft ( altijd), maar als je nu ook je man nog verliest. Heel veel sterkte!
Heel ontroerend.. Heb tranen in mijn ogen. Hoop dat alles goed komt. Jullie redden het vast en zeker. Veel sterkte Liefs Daan
Asjuh, wat goed dat gesprek. Ben blij dat je nu weet wat je aan elkaar hebt. Want 1 ding weet ik wel, ik zou dit verdriet niet zonder hem kunnen dragen. Ben echt blij voor je, liefs hope
ik ben ook heel erg blij dat we dit gedaan .... vandaag ook bij gyn. geweest en hcg was 2.3 dus dat was goed verder heb ik me niet meer laten onderzoeken omdat ik dat niet meer wil... wel heb ik gevragen dat ik nu meer kans heb op een miskraam ...en gelukkig zei hij meteen ..absoluut niet ..dus daar gaan we maar vanuit ( is alleen geen garantie dat besef ik ook goed)..we laten de natuur nu zijn gang maar gaan ... maare hoe gaat het met jou hope ? ...hoe was je eerste werkdag meissie
He asjuh, pak van mijn hart dat jullie toch nog samen hebben kunnen praten....Ben blij voor je dat jullie iig weer naar elkaar toe groeien. Ik hoop dat jullie dit verdriet snel een plekje kunnen geven en toch een beetje kunnen gaan genieten van jullie trouwdag vrijdag! Dikke knuffel Elvira