enne kim pphhhhhhhh wat een mooi liedje.. ik kende hem niet.. maar hij is echt heel mooi... ik moest wel even liefs evi
Pijn in mijn hart Pijn overal Verdriet om jou Verdriet door mij Schuldig voelen doe ik wel Al zegt iedereen van niet De angst zal altijd blijven Mijn hart heeft nog steeds verdriet.
Komt voor ons ooit de tijd ? Jaloezie & haat. De omgeving maakt ons soms kwaad. Verdriet & moed. Als je bij een ander op kraamvisite moet. Vechten & geduld. Wordt bij ons ooit de wens vervuld ? Verlangen & hopen. Als je iemand achter een kinderwagen ziet lopen. Macht & onmacht. Als je op de uitslag wacht. Verwerken & kiezen. Als je het heb moeten verliezen. Vertrouwen & geloven. Al deze gevoelens komen naar boven gr maria
Danique zo klein zo teer zo krachtig zo prachtig zij is gekomen en zij is gegaan toch zal zij altijd deel uit maken van jullie bestaan Onze grote droom zo welkom... zo mooi... zo bijzonder... het heeft niet zo mogen zijn Waarom moeten wij je laten gaan? Waarom kon je hartje het niet aan? Waarom, waarom steeds weer die vraag? Ons hart blijft voor jou altijd slaan! Voetstappen: 'Mijn lieve kind, Ik houd van je en zou je nooit verlaten Daar waar je maar één paar voetstappen ziet, daar heb Ik je gedragen.
Mirjam dit gedicht is heel mooi meis. Zit gewoon met een brok in mijn keel te lezen. Heel veel sterkte meis. knuffel van Mimi
Dit nummer van Avril is ook mooi. Na na Na na na na na I miss you I miss you so bad I don't forget you Oh it's so sad I hope you can hear me I remember it clearly Chorus The day you slipped away Was the day I found It won't be the same Oh Na na Na na na na na I didn't get around to kiss you Goodbye on the hand I wish that I could see you again I know that I can't I hope you can hear me I remember it clearly Chorus I've had my wake up Won't you wake up I keep asking why I can't take it It wasn't fake It happened you passed by Now you're gone Now you're gone There you go There you go Somewhere I can't bring you back Now you're gone Now you're gone There you go There you go Somewhere you're not coming back Chorus Na na Na na na na na na I miss you
Deze heb ik van een mede februari mama. Vind hem zo mooi dat ik elke keer weer tranen in m'n ogen krijg als ik hem lees. Zeker in deze periode. Vorig jaar om deze tijd ben ik gecuretteerd na een MA met 13.5 week... An angel wrote in the book of life, a baby's date of birth, Then she whispered as she closed the book, "too beautiful for earth".
Hij is zeker mooi meis. Ik zie dat je over 23 dagen uitgerekend ben. Dan begrijp ik ook dat het nog moeilijker maakt.