Iedereen komt ooit wel eens een mooi gedicht tegen, een gedicht waar je steun in vind, een gedicht wat je mooi vind, een gedicht wat je door een moeilijke tijd heen helpt of juist een gedicht wat je blijdschap verwoord... Ik dacht... misschien is het leuk om hier op het forum een topic te hebben waarin we al onze (gevonden) gedichten kunnen posten
Soms ben ik echt bang, zal ik krijgen waar ik zo naar verlang. Het dagelijks leven tussen hoop en vrees, hetgeen waar ik veel over lees. Mijn pijn die alleen ik hierbij voel, lastig uit te leggen wat ik daarmee bedoel. De jaren gaan voorbij, wanneer komt het wonder er voor mij?
als een bloem zo is het leven het begin is teer en klein de een groeit uitbundig de ander geurt heel fijn de een blijft lang de ander maar even vraag ons niet waarom das"t geheim van het leven ! die vond ik altijd zo mooi
Voor sommige mensen is het te plannen, van kom we nemen een kind. Maar voor andere mensen, is dit waar de lange weg begint. Een weg vol liefde en verdriet, waarin niet iedereen je tranen ziet. Een weg vol onzekerheid en pijn, wat is die troostende schouder fijn. Elke maand weer wachten, soms slapeloze nachten. Ik denk gewoon onze tijd komt nog wel, hoelang het nog duurt, ik hoop heel snel...
In mijn dromen zie ik jou, mijn klein wonder waar ik zo lang op wacht. Voetjes en handjes, heel erg klein, zul je ooit dichtbij ons zijn? In mijn dromen zie ik jou, wat ben je mooi en lief. Ik hou je vast en geniet intens. jij bent mijn grootste wens. In mijn dromen zie ik jou, ooit zie ik je echt. Het is de droom waar ik voor ga, de droom waar ik voor vecht.
The Great Pretender Shopping around and having fun, Little shoes and hats for the sun... Wrapped in pink or baby blue, But none for me... All for you. Tiny shoes, she'll be in style, When I see them I give you a smile. But it tears my heart in two... Still none for me... all for you. I rub your bellies when you come around, Pretending all day that I'm not feeling down. I'll never let you see the truth... It hurts to know it's all for you. I pray everyday up to Him, "Please know I'm happy for them, But there is no other lesson to learn. When, dear God, will it be my turn?"
vind de jouwe heel erg mooi ! krijg der tranen van in men ogen ! weet niet of de mijne zo toepasselijk is maar vind hem wel mooi niet lang maar dat hoeft niet om mooi te zijn he
Gedichten hoeven niet lang te zijn om indruk te maken toepasselijk is het zeker wel! Het moet een verzameling gaan worden van alle soorten gedichtjes Dus ook de mooie vrolijke en gelukkige gedichtjes!!!
Flippo@ Slik slik gedichten weer meis. Zal ik mijn zelf geschreven sommigen ook even neer zetten? Veel heb ik ook al in mijn topic staan. Hier komen ze : In gedachten! In gedachten heb ik je vast gehouden. In gedachten dicht bij elkaar. De werkelijkheid is anders. En we zijn nog lang niet klaar. Het ene onderzoek naar het andere. Positief onder gaan we het nog steeds. Een traantje af en toe mag. Want de emotionele pijn is er nog...
Lege maanden Mijn kindje zo heel klein Nu had je groot genoeg kunnen zijn Die negen maanden zijn haast voorbij maar schatje lief, waar ben jij.. Een lege buik, lege handen Gossie kindje wat doet het zeer Die datum te moeten passeren De droom die is er niet meer En het voelt alsof ik ben bestolen Van een ontzettend kostbaar bezit En ik met het gemis zal moeten leven omdat er meer dan dat niet in zit Geen beschuit met muisjes Of een ooievaar voor de deur Geen roze wolk en baby sokjes Maar slechts de dagelijkse sleur.
Lief groot wensje wanneer verander je in een klein mensje? Wanneer voel ik jou in mij? Ik zal je beschermen al mijn liefde aan je geven. Ik zal alles voor je over hebben, als jij maar in mij komt te leven. En dat ik je na 9 maanden in mijn armen mag sluiten. En dat ik je mag beschermen tegen de grote mensenwereld buiten. Mijn lieve kleine wonder, vooral jij in het bijzonder. Het is mijn grote wensje liefs klein wensje.
De laatste eerst even : Mama Mama zijn wat ik al jaren wil zijn. Maar door de al die jaren van proberen en hopen. Heb jij lief wondertje mijn baarmoeder nog steeds niet gevuld! Hoeveel geduld moeten wij nog hebben om met jou ooit veel te kleppen over alles en nog wat. Ik ben moeder van binnen maar van buiten nog steeds niet. En dat gaat ook nooit meer gebeuren , het enige wat blijft is tranen van verdriet! Want jou al mijn liefde geven gaat niet gebeuren ik blijf voor altijd treuren om de leegte die jij achter laat. En blijf ik kwaad omdat moeder worden niet gaat. Ga nu eerst op bed.
Ik gooi je even een zakdoek toe Bedoel je de mijne? Ja veel zelf geschreven zijn nog meer . Laatst nog 1 maar die staat in mijn topic.
ja onderandere die van jou ! wat heb je dat mooi opgeschreven seg ! ik heb diep respect voor wat jij allemaal al hebt doorstaan ! ik ben een stiekeme meelezer van je topic maar heb nog niet alles doorgelezen ! RESPECT meid echt waar !
Dankje meis lief van je dat je me volgt. In het laatste deel van dit jaar staat mijn laatste gedicht . Respect is meer dan genoeg medelijden heb ik niks aan .
daar geef ik je gelijk in ! maar respect is wel het minste wat je verdiend toch ? ga morgen nog eens in het topic lezen is weer een tijdje geleden . ik zou zeggen schrijf je gedachten en gevoelens verder op zoals je bezig bent is echt heel erg mooi en heel bewonderenswaardig hoe je dat kan neerzetten
heb net effe het laatste stukje van je topic bijgelezen en wat een mooie teksten weer , daarmee bedoel ik dus mooi verwoord en mooi beschreven