Noa is op . februari 2010 om uur geboren. Ze weegt gram en is cm lang. of Noa is geboren op ... februari 2010 om ... uur, weegt ... gram en is ... cm lang. Alvast bedankt voor de hulp!
Ik heb anders gestemd want ik vind het op zich allebei wel kunnen maar het ligt ook aan de vormgeving van het kaartje denk ik. Wij hadden ook de eerste zin in gedachten maar omdat de naam in het midden stond en aan de zijkant met datum vonden we dit teveel. Bij ons stond bovenaan de aankondigingszin,daaronder de namen en daaronder de tekst:Zij is geboren om 07.45 uur en weegt 3340gram. Groetjes
Ik zou de 1ste kiezen. Houd er wel rekening m,ee dat de lengte niet altijd bekend is. Vroeger werden kinderen gemeten maar tegenwoordig doen ze dat niet meer, alleen als een kindje er goed voor ligt doen ze dat nog.
wij hadden bij jamie: Jamie Antonius Martie R... Ik ben geboren op 24 oktober 2008 Ik ben 50cm lang en weeg 3,550 kg
Noa is geboren op ... februari 2010 om ... uur. Ze is ... cm lang en weegt ... gram. Vind ik persoonlijk leuker
Ik vind de eerste mooier klinken! Of eigenlijk vind ik de eerste zin van de tweede mooier en de tweede zin van de eerste. Snap je 't nog?