hoi dames even van me af schrijven hoor sommige van jullie zullen men verhaal al wel gelezen hebben "ben bang om mijn mama te verliezen" een tijdje geleden lag mama dus in coma aan de beademing als bij wonder is ze er weer mogen doorkomen ik zeg weer want het was niet de eerste keer elke keer krijgen we van de dokter te hiren ze heeft 1/100 dat ze er gaat doorkomen ... elke keer lijdensweg en spanning en verdriet bang afwachten .. nu ligt ze weer in coma aan de beademing ik kan het gewoon niet meer aan elke keer opnieuw wat heeft ze nu een maagonsteking haar maagsappen worden gedraint (ofzoiets) een longontsteking en heel veel vocht op haar longen dus zelfstandig ademen kon niet meer ze is 45 jaar !! waarom steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw wanneer houd het op ?? sorry voor het lange verhaal moest het even van me afschrijven
meis ik wil je even een digitale knuffel geven... Heel erg veel sterkte... hoop dat er snel meer duidelijkheid komt... sterkte knuffel joanita
Ik herinner je topic van vorige keer nog....En je verhaal is heel herkenbaar voor mij. Mijn vader lag ook af en aan in het ziekenhuis, heb meerdere keren gehoord dat de kans groot was dat het niet goed zou komen enz.... Het vreet aan je, het kost zoveel energie.... Meis, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Een dikke digi knuf van mij
Meid wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt het niet meer aan te kunnen. Is er een oorzaak gevonden waarom ze er zo snel van in coma raakt? Heeeeel veel sterkte!
dank jullie wel dames pff het is echt moeilijk ze heeft ook totaal geen weerstand meer ook gewicht is niks meer 39kg ze komt van 78 !
Hier vandaag ook een knuffel, wat jong nog zeg veel sterkte gewenst ik hoop dat ze er weer bovenop komt!!
omdat ze volledig zonder zuurstof zit ze kan niet zelfstandig meer ademen door al dat vocht en bacterie gedoe
Ach jee, waT vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte toewensen, meid! Ik hoop en bid voor je moeder dat het goed mag komen! Liefs Nikki.
dank jullie wel dames !! doet me goed om reacties te krijgen als jullie allemaal een kaarsje willen branden voor mijn mama aub dat zou mij heel erg veel plezier doen