ik heb een hele mooie ipod gehad van manlief ......een poosje geleden toen heb ik er 1 keer muziek opgezet .....en daarna is het nooit meer gelukt ik krigj het gewoon stomweg niet voor elkaar om nieuwe muziek in itunes te krijgen en en dan op mijn ipod te zetten ...... dus als iemand me kan helpen graag .....alvast bedankt !
Wacht, ik ga voor je meekijken.. *klikt itunes aan* Je moet BESTAND, dan MAP óf BESTAND aan bibliotheek toevoegen... Dan zoek je de map waar de muziek in staat op.... klik je op openen... Dan komt het in je itunes..
Dan sluit je natuurlijk je ipod op de comp aan..... En dan geloof ik je ipod aansluiten en dan op je ipod klikken... Heb hem niet aangesloten hier, dus weet het niet precies, uit mijn hoofd. Volgens mij vraagt hij ook of je de nummers van de bibliotheek op je ipod wil zetten. Of je moet Ipod Synchroniseren....? kan ook geloof ik
Oh wat had ik me destijds rot gezocht naar hoe dat moest, echt een verrot programma is dat.. Pff, iedere keer vraagt mijn man het aan mij, maar dan is het altijd puzzelen tot ik alles heb hehe
haha dat had ik ook altijd in het begin... Het is best lastig ja! Want je kan ook niet even bij een andere computer liedjes ervan afhalen, omdat je dan alles uit je ipod moet halen. En dan "ruilt" ie het voor alles wat in de andere bibliotheek staat. Das best onhandig. (vind ik)
als je het snapt is het wel een handig programma! Ik heb mijn muziek in de map "mijn muziek" staan. Als ik op een nummer met de rechtermuisknop klik staat er "toevoegen aan synchronisatielijst" tussen, daar moet je op klikken en dan komt het in je itunes te staan. Gewoon even aanvinken daar en dan je ipod synchroniseren!
pppfff ben er uit ...nadat ik eerst al weer met een lege ipod zat ........... je apparaat aanklikken en dan muziek en bijv foto's aanklikken en de juiste afspeellijsten die je wilt toevoegen en synchroniseren maar voila ! deze mag dicht !