Wie zou even kunnen helpen?(sollicitatiebrief)

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ben het even kwijt hoor,hoe maak je nou een mooie sollicitatiebrief?
    Ik plaatste vandeweek al een topic er over,en heb zojuist gebeld en ze was al héél enthousiast aan de andere kant van de lijn :D

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap het even niet. Je hebt er al 1 geschreven en die andere persoon aan de telefoon was al erg enthousiast? Moet je nog ook nog hulp? En wat wil je dan precies weten?

3. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    als je op Google zoekt, zie je heel veel sites die je goed kunnen helpen hoe je de inhoud het beste kan opbouwen. Enne, zorg dat je brief zonder spelfouten de deur uitgaat!

4. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja ik heb eerst gebeld omdat er een telefoonnummer bij staat,voor informatie,en degene die er over gaat was,zo te horen,al aardig enthousiast...en ik heb dus verteld dat ik al voor hun bedrijf werk,maar dan een totaal andere functie,maar dat ik deze functie ook wel zie zitten ;)
    Maar ik moet wel gewoon schriftelijk solliciteren,
    dus ben al begonnen met een brief maar wil hem dus netjes versturen,vandaar.
    Maar ik zal Google eventjes raadplegen dan.

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Originele opening waarin je vertelt dat je reageert op die en die functie. Vervolgens een alinea over wat je aanspreekt over de functie en het bedrijf, een alinea over datgene wat jou een geschikte kandidaat maakt. En vervolgens een afsluitende alinea waarin je teruggrijpt op de opening en vraagt om een uitnodiging voor een gesprek.

Succes!

Deel Deze Pagina