hai, wij zijn op zoek naar leuke manieren om op het kaartje te zetten dat liver geen kleren en speelgoed ed willen maar bonnen of geld. nu had ik er laatst een hele leuke site voor maar met anakoop van nieuwe laptop is site weg en weet hem niet meer. en ben toch neit zo tevreden over die wen u hebben. deze hebben we nu: mijn broertje is daar, en alles staat al klaar. het enige dat ons nu nog hindert is het saldo dat verminderd..... deze hadden we bij onze dochter: kleertjes en beertjes heb ik al genoeg in de kast en heb dus liever iets dat in een envelopje past. de tekst komt op het kraamfeestkaartje. nu weet ik dat er veel zijn die het ern iet mee eens zijn het zo te vragen. maar persoonlijk doe ik hetl iever wel zo ipv kleertjes en knuffels te krigjen waar je niks mee doet vind dat zonde van het geld van de mensen en haal er dan iever zelf wat voor. bij onze eerste hebben we er een mooie fietskar voor gehaald en die gebruiken we nog met veel plezier.
Voordat me kamer straks vol staat met spullen, heb ik liever iets waarmee ik me spaarpot mee kan vullen
wij hadden: Alle kleerhangertjes zijn al vol, wilt u toch iets meebrengen, doet u ons met een kadobon de meeste lol Mijn collega had: mijn kast is al helemaal vol maar mijn spaarpotje klinkt nog hol En een andere collega: ... heeft al zo veel spullen dat we liever iets hebben om haar spaarpotje mee te vullen Hopelijk kun je hier wat mee.
Ik heb ooit eens op een kaartje zien staan: Vrijblijvende kadotip: (en dan een afbeelding van een envelopje erachter). Vond ik zelf heel netjes en duidelijk!
hi suus, ik zou gewoon voor dat vrijblijvende envellopje gaan. als het echt een gedichtje is vind ik het zelf teveel overkomen alsof erover nagedacht is, over wat er gegeven moet worden, vind ik zelf iets minder. als je voor je huidige zinnetje gaat dan zou ik even de taalfout eruit halen nog
Goede oplossingen staan hier al zou ik t zelf nooit in mijn hoofd halen om geld te vragen. Ga dan liever voor de cadeaubonnen, weet niet, vind een envelopje zo hebberig staan. @ Claire85 wat leuk een apart briefje bij je kaartje! heb je die zelf gemaakt of extra laten drukken?
@ lynnes... zelfgemaakt wij hebben t gehele geboortekaartje zelf ontworpen en gedrukt kan perfect met een goed tekenprogramma en een goeie printer