Hoi, Ik heb van een aantal zinnen die ik mooi vind een gedichtje gemaakt voor in het geboortjekaartje. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n ster ben in het schrijven van gedichten en vind het daarom ook nog niet lekker lopen Ik zou dus super graag jullie reacties/meningen/suggesties willen horen Onze wereld ondersteboven, twee kleine oogjes kijken je aan. Haast te mooi om te geloven, jij bent een deel van ons bestaan. Moeilijk is het zoeken naar de juiste zin, die omschrijft wat wij nu voelen. Welke rijm dan ook, niets zegt wat wij bedoelen. Jouw hartslag klinkt als muziek in onze oren, je bent volmaakt, zo lief en klein. Jij bent geboren, en de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn. Ik twijfel ook of ik dat laatste stukje moet omdraaien, dus zo: Je bent volmaakt, zo lief en klein, jouw hartslag klinkt als muziek in de oren. De wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn, omdat jij bent geboren
Zoiets? Onze wereld ondersteboven, twee kleine oogjes kijken je aan. Haast te mooi om te geloven, jij bent een deel van ons bestaan. Moeilijk is het zoeken naar de juiste zin, die omschrijft wat wij nu voelen. Welk gedicht of rijm dan ook, zegt wat wij bedoelen of Welk rijm of wat dan ook, niets zegt wat wij bedoelen. Jouw hartslag klinkt als muziek in onze oren, je bent volmaakt, zo lief en klein. Nu dat jij bent geboren, lijkt de wereld voor eventjes perfect te zijn. Ik twijfel ook of ik dat laatste stukje moet omdraaien, dus zo: Je bent volmaakt, zo lief en klein, jouw hartslag klinkt als muziek in de oren. De wereld lijkt perfect te zijn, omdat jij bent geboren
vind hem zo het mooist: Onze wereld ondersteboven, twee kleine oogjes kijken je aan. Haast te mooi om te geloven, jij bent een deel van ons bestaan. Moeilijk is het zoeken naar de juiste zin, die omschrijft wat wij nu voelen. Welk gedicht of rijm dan ook, niets zegt wat wij bedoelen. Je bent volmaakt, zo lief en klein, jouw hartslag klinkt als muziek in onze oren. De wereld lijkt perfect te zijn, omdat jij bent geboren
ik zou het bovenste ook omdraaien. zo dus. twee kleine oogjes kijken je aan, jij bent een deel van ons bestaan. Haast te mooi om te geloven, Onze wereld ondersteboven. Moeilijk is het zoeken naar de juiste zin. welk gedicht of rijm dan ook, niets wat omschrijft wat wij nu voelen, kan zeggen wat wij bedoelen. Je bent volmaakt, zo lief en klein, jouw hartslag klinkt als muziek. de wereld lijkt perfect te zijn, omdat jij geboren ben. zo zou ik het dus doen zeg maar.