Hoi allemaal, Weten jullie misschien waar ze in het alexandrium all star baby schoenen verkopen maat 20 of 21 weet niet hoe ze vallen namelijk
Je kan kijken bij perry sport, en bij de grote winkels zit ook een sport winkel maar weet niet uit me hoofd hoe hij heet
perry sport heb ik ze wel eens gezien en je kan ook echt veel van die merken online kopen maar dat vind ik zelf niks want je weet niet hoe de maat valt
inderdaad even bij de sport winkeltjes kijken, in het centrum van Rotterdam als je richting blaak loopt vanuit de koopgoot heb je ook snicker winkels en ook op de lijnbaan heb je van die winkels. en anders even kijken via internet. xx
BEdankt meiden. Maar ik heb de fysio gebeld voor advies en zij zei omdat batuhan nog niet kanstaan dat ik beter nog even kan wachten met schoenen met een harde zool dus ik ga even kijken voor slofjes die ook tegen regen etc kunnen en lekker warm zijn. Ik wilde slofjes van internet bestellen alleen ik weet dan dus niet of ze wel goed zitten. We gaan zo richting het alexandrium kijk daar ook wel even. Bedankt allemaal!
@Mama van Batuhan: de baby variant van de All Stars zijn met zachte zool! Weet alleen niet zeker tot welke maat ze gaan.