ook ik denk dat ik zwanger ben. mijn vroege test van 6 dagen tevoren testen ik heb hem op de 5e dag gedaan en die was positief alleen niet zo duidelijk als de controle streep en vanmiddag een dipstik gedaan 2 dagen voor nod met middagurine maar ook daar duidelijk wat te zien. ik ben stiekem aan het hopen dat het ook echt klopt wanneer vertellen jullie je ouders het? ik zat zelf te denken aan 10 weken maar denk nu al niet meer dat ik dat vol kan houden. ik had voor mijn vriend ook een speentje gekocht die ik hem wou geven als ik een knal test had maar ik heb hem zaterdag al gegeven zodra k de 2e streep zag heb er bij gezecht weet je nog dat ik je wat gekocht heb maar het pas zou krijgen als het kindje van zich laat horen? ik heb hem toen het speentje gegeven.. het drong niet echt door geloof ik (hij was ook net wakker)maar zodra k de test gaf was hij gelijk wakker en hij zij oh nee toch.. haha maar hij is nu zooo lief elke keer inbed aait hij over mijn buik sorry ik moest het ff kwijt. maar ben wel nieuwsgiereg wanner jullie het je ouders enbroers/zussen vertellen
Wij hebben het met ong 6 weken verteld eerst hebben we samen genoten van het idee dat er een mini bij komt
@wilma, 6 weken.. is ook wel vroeg denk ik maar ik zou het denk ik ook niet langer meer voor me kunnen houden als dat.. maar ze kijken toch altijd wanneer je laatst ongesteldheid is begonnen dan zou dattoch betekenen dat ik nu 4 weken ben ongeveer? of zie ik dat verkeerd..
Ja inderdaad ze kijken naar de eerste dag van je laatste menstruatie En tsja 6 weken is vroeg maar de vorige keer is het bij mij op 16 weken nog mis gegaan .... waarom langer wachten met t goede nieuws !!
das ook weer waar...ik zou het heel leuk vinden om zijn ouders het over 2 weken te vertellen als we een weekend weg gaan met hun en zijn zus
Hoi hoi, Wij hebben de eerste echo (met 7w2d) afgewacht. Wilden toch zeker zijn dat er "iets" zat, zeg maar, en dat het niet alleen gebaseerd zou zijn op de testuitslagen. Dus ouders/broer/zus paar dagen na de echo en de rest van de familie pas met 13 weken. Alvast een voorzichtige proficiat !
@moon dank je ik ben voorzichtig ook blij.. ik las dat je de verloskundige pas hoeft te bellen als je 6 weken bent klopt dit? of kan ik nu ook al bellen??
Ik heb sowieso eerst mijn nod (ook eerder posi getest) afgewacht en toen nog een weekje voor de zekerheid, dus ik was ongeveer 5 weekjes toen ik de vk belde. Bij ons krijg je met 7 à 8 weken al een eerste echo om te kijken of de zw.schap intact is. Ik weet niet hoe dat bij jouw praktijk gaat??
ik las idd op de site dat je zodra je weet dat je zwanger bent kunt bellen en dat de afspraak vaak gepland word tussen de 8 en 12 weken
Hoi Hoi Allereerst een voorzichtige proficiat Ik ben dit jaar voor de 3de keer zwanger de eerste keer heb ik het gelijk tegen iedereen gezegd en toen ging het fout op bijna 6 weken. De 2de keer heb ik het tegen niemand gezegd ging het ook zo rond de 6 weken fout toen hebben we tegen iedereen gezegd dat het verkeerd is gegaan. En ben nu voor de 3de keer zwanger en heb het al tegen iedereen gezegd ik denk maar zo als het verkeerd gaat vertel je het ook dus waarom dan niet gelijk als je erachter komt dat je zwanger bent.
Wij hebben het ook gelijk verteld aan ouders/broers/zussen en vrienden. Mocht het fout gaan dan zullen zij er ook zijn om ons te steunen. Wij zijn zo blij dat we onze mond niet dicht konden houden gewoon! Ik vind ook dat goed nieuws verteld mag worden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Alvast een voorzichtige proficiat meid Wij hebben het schoonouders en naaste vrij vroeg verteld en de rest wat later. Nu wachten we even een echo af en gaan we het weer aan schoonouders en naaste alvast vertellen
hmm ik zie dat veel mensen het idd vreog vertellen misschien dat wij het dan over 2 weken bij zijn ouders bekent maken als hun 30 jaar getrouwd zijn. deze test is van vandaag
das een leuke vraag , vertel het nog niemand behalve mijn fitness, omdat ik niet anders kan doen dus daar kan ik het niet geheim houden of misschien wel??? mm moet nog even over nadenken ?? Maar vertel het pas als ze er zelf naar vragen van goh ben je misschien zwanger , ?? de vorige mijn buik dan zag je zowat niet , ben niet zo vors gebouwd, maar de 2e buik kan misschien wat groter worden en tja met de zomer voor de deur, ik ga het idd proberen om zo goed mogelijk te verbergen, das zoooooooo spannend zeker voor jezelf , en het is nog geen 12weken dus dat is ook nog even spannend! en daarnaast wil ik ook niet weten wat het gaat worden verrassing daar hou ik van en een beetje mensen voor de gek houden , tja alleen met zwanger zijn hoooooor! of toch niet ????????? tja hou wel van mensen een beetje in de maling te nemen hihi! Je moet het eens proberen de tijd is daardoor ook spannender voor je zelf!
@toekomstigemam: Weet je al wanneer je de vk gaat bellen? Enne, die test is al donkerder dan de vorige ! Goed teken meid!
@ moon ik zat zelf te denken om as maandag of donderdag te bellen donderdag ben ik 1 dag overtijd dus is denk ik beter om maandag te bellen?
@toekomstigemam Van harte gefeliciteerd de test idd echt heel duidelijk hoor je bent gewoon kei zwanger Geniet ervan
dat doe ik zeker destiny er gaat nu van alles door mijn hoofd haha.. heb al duizend vreugde dansjes gemaakt en al paar keer gehuild als ik het weer besef
Hoi Hoi.. Ik heb vanmorgen de vk gebeld, Ik zou aankomende vrijdag 6 weken zijn, dus 14 juni me eerste echo...! vind het enorm spannend, want nu hopen dat alles goed blijft gaan. ik kon niet wachten om het me moeder te vertellen... verder hou ik het nog erg stil,. ookal weet ik dat mensen me zouden steunen... maar het lijkt me een rot gevoel. heel veel geluk voor de andere mammies die zwanger zijn.. ik weet nu hoe het voelt.. en tis super. liefs