even en vraagje, wij hebben dankzij de buren bamboe in de tuin, dikke stengels, dwars door het gras heen, mijn dochter is ook al een paar keer erover gevallen, nu het gras gemaaid is zien we pas hoeveel stengels er door het gras en over het gras heen lopen. we hebben vorig jaar al een keer aan gegeven dat we last hadden van bamboe, toen zouden ze er iets aan doen, nou nooit gebeurd. dit jaar al 3 keer aan gegeven dat we bamboe in de tuin hebben, nu zouden ze het de laatste keer weg halen, nou mooi niet ze hebben alleen de stengels verwijderd, en denken dat we dom zijn en er vanuit gaan dat ze hem hebben verwijderd, als ik door de schutting kijk zie ik hem nog gewoon staan. nu wil ik een hovenier in schakelen om alles uit onze tuin te laten verwijderen, maar ik wil dat zij hem betalen. hoe sterkt sta ik juridisch op dat gebied? we hebben meer problemen met ze, geluidsoverlast van de honden, false beschuldigingen, en ze gooien strond op de speelplek van mijn dochter, het hangt geregeld gewoon aan de schutting nog:x met hun praten lukt niet. de gemeente weet al van het geluidsoverlast heb ik al contact met ze over gehad ook dat ze strond bij onze dochter haar speelplekken gooien we hebben 24 honden in het kleine stukje, onze andere buren hebben er 5, maar daar hebben we geen last van die hoor je amper. zlef hadden we er 4 nu 2 en die blaffen ook amper
Jeetje wat een ellende meis en tja wat kun je nu nog doen? ik weet niet of je op tv wil? maar bonje met de buren in schakelen een idee? Weet zo niet of het nog op tv is. Politie doet die er ook niks aan?
Een aangetekende brief schrijven. Hierin schrijf je dat je ze een redelijke termijn geeft waarin zij die bamboe weghalen, aangezien je het al eerder hebt gevraagd maar er niks mee gedaan is. Een termijn van 2 weken ofzo? En er dan inzetten dat als zij dat niet doen, jij juridische stappen onderneemt, of het zelf doet en dat die kosten dan verhaalt worden op hun. Wel even de een telefoontje plegen naar een juridisch loket, zij kunnen vaak helpen met het opstellen van een brief. Wanneer deze goed geschreven is, met wat chique taal hier en daar, komt dat och anders over. Wat een nare mensen, dat stukje van poep op het speelplaatsje van je dochter is afschuwelijk triest!
Praat me er niet van! Hier hetzelfde verhaal. Wij hebben het verwijderd, maar we hebben er niets aan als de buren hetzelfde niet gaan doen!! Het is een grote klus, kost het ze te veel of wat maakt dat het niet lukt? Misschien kan je bij de rechtswinkel informeren? Succes