weet niet of hier al een topic over is, maar houden jullie er rekening mee dat vanacht de wintertijd in gaat? ben trouwens benieuwd of het hier een drama gaat worden
Ja vind het altijd zo lastig om om 3 uur in de nacht de wekker te zetten en dan de klok te verzetten, pfffff
hier gaat de klok naar achter zodra we naar bed gaan. en dat is vroeg vandaag want ik moet er morgen om 05.45 uur uit
pfft, ik voorzie ook een hoop kinderleed... onze kleinste slaapt nu éindelijk weer tot 6-7 uur.. *gaap*
ooit vond ik het leuk. kon je lekker een uurtje langer liggen. Mijn dochter past zich ook altijd prima aan aan de nieuwe tijden maar zooontje pff dat wordt weer minimaal 2wk drama. hij is momenteel tussen 6 en half 7 wakker. hij gaat slapen tussen 7 en 8 uur (ligt er aan of hij wel of geen middagdutje heeft gedaan). hij ligt soms eerder of later in bed maar zonder effect of tijdstip van wakker worden. altijd voor 7 uur en denk vanaf dit weekend dus voor 6 uur. dat ik 7 uur haal is uitzondering van de regel. dochtertje kan al kloklezen dus dat is heel simpel, op de kamer blijven tot 7 uur (en verzet de klok vanavond al) en zij gaat vanavond half 8 (nieuwe tijd)naar bed zoals gewoonlijk.
Goed dat ik het lees.. was het al vergeten.. Lenn gaat vanavond maar een uurtje later naar bed.. Misschien hndig om dat straks ook te doen.. ipv half 1 om half 2 naar bed.. beetje rekken..
O, ik verheug me er enorm op.. waarschijnlijk zit ik (of mijn man) vannacht om 4.00 beneden met een kind dat klaarwakker is. Aangezien hij tegenwoordig vanaf 5.00 al begint met mopperen. we rekken het dan wel tot half 7, maar half 6 is onderhand nog midden in de nacht. Dat worden de komende dagen lange dagen.
ik had dat helemaal niet in de gaten joh! Maar ik voorzie geen enkel probleem hier, het is in die 3 jaar nog geen 1 keer drama geweest.
nee lieverd uur terug. dus als jij na sesamstraat om 7 uur naar bed gaat zet je hem op 6 uur. of morgenochtend als je om 12 uur je nest uit komt rollen zet je hem op 11 uur