Hoi, Ik heb de grote geboorte gids gelezen, gaat over zwangerschap, bevalling en kraamtijd. Wie weet een goed babyboek waar allerlei thema aan bod komen, zoals slapen, eten, rust bla bla. Word ons eerste kindje en ben nogal onzeker, maar we hebben ook geen idee eigenlijk wat ons te wachten staat, als voorbereiding lijkt mij een goed boek wel handig. Wat lezen jullie of hebben gelezen?
Ik heb voor na de geboorte nog niks gelezen. Ik ben lid van de bibliotheek, en haal daar regelmatig een zwangerschapsboek vandaan. Als het dan niks is kun je het zo weer terugbrengen en een nieuwe meenemen. En voor Babymuis is het handig met voorleesboeken en zo later.
Ken je oei-ik groei? Ik vind het wel leuk, maar misschien eerst even lenen bij de bieb of een vriendin....
Wij hebben hét negen maanden boek. bol.com | Het Negen Maanden Boek, Gemma Boormans | Boeken We hebben het tijdens de vorige zwangerschap gekocht en bij ons is het echt een ritueeltje dat m'n vriend op maandagavond in bed de bladzijdes voorleest die over de komende week gaan. We vinden het allebei een fijn boek!