hallo meiden, onze zoon zal na zijn geboorte in de couveuse moeten. We hadden eerst op het geboortekaartje rust tijden staan maar dat heeft nu weinig nut. Ik zit te twijfelen wat ik er nu op zal zetten. Hebben jullie tips ?
Iets dat jullie graag bezoek willen als zoontje thuis is? Kan me voorstellen dat je straks genoeg aan je hoofd hebt en dat er niet zoveel ruimte is voor bezoek. Opa`s en oma`s komen natuurlijk toch wel langs. Hier moest dochter nog een week in het ziekenhuis blijven en was ze hartstikke ziek. Opa`s en oma`s zijn natuurlijk geweest net als wat goede vrienden, maar de rest kwam toen we weer thuis waren. Wij wisten het niet van te voren, maar we hadden wel op het kaartje staan dat men even moest bellen. Verder ging de tamtam snel genoeg om te weten dat het een ks was geworden en wij nog moesten blijven.
Ja idd of alleen de vraag of mensen willen bellen van te voren. Wil dan alleen even in een leuke vorm erop zetten. Ik had bij het uitzoeken van de kaartjes en tekst een boekje meegekregen. En ben een beetej inspiratieloos nu..
Ik ben helaas nog niet thuis maar bezoek vind ik wel fijn Laat het mijn papa en mama maar weten wanneer jullie even bij mij willen zijn Willen jullie .... komen bewonderen? Dat vinden wij heel fijn! Bel ons wel eerst even Zodat wij erbij kunnen zijn Zoiets misschien? Ik vind het zelf ook altijd heel moeilijk, zeker voor een ander! Misschien heb je er wat aan en anders... succes nog met bedenken. Sowieso succes met alles natuurlijk! Was Julia ook zo klein? Hebben ze al iets kunnen vinden waardoor je zoontje zo klein is?
Bedankt snoopy mooie gedichtjes. Alleen ik zit niet op teveel bezoek te wachten als de kleine in het ziekenhuis ligt. Ik denk dat ik er maar opzet dat de moeten bellen van te voren. Julia was 3240 gram bij 39 weken dus die had een heel gemiddeld gewicht. Hoe het komt dat hij zo klein is kunnen ze niet met zekerheid zeggen. Wel heb ik 2 vaten in de navelstreng waardoor groeiachterstand kan ontstaan en zaten er kalkvlekken in de placenta. Maar hoe dat komt weten ze niet.
Ik woon op dit moment nog niet thuis maar lig nog in het ziekenhuis. Wilt u naar mij komen kijken dan kunt u mijn papa en mama telefonisch bereiken. Want ik lig regelmatig met mijn mama te pitten en dan zou u alleen met mijn papa zitten Na een paar daagjes in het ziekenhuis ben ik nu eindelijk thuis. Wil je vingertjes en teentjes tellen dan graag eerst papa of mama bellen.
Na 9 maanden onder water lig ik nu in een huisje van glas de dokter zegt dat ik veel moet rusten en dat ik dan snel naar huis toe mag! daarom vraag ik lief haal mij voorlopig niet uit mijn slaap maar kom mij liever bezoeken als ik thuis in mijn eigen bedje ontwaak. zo maar ff verzonnen. weet niet of jij het leuk vind?
Wil me nergens mee bemoeien hoor haha maar ik vind dit echt een super mooi gedichtje! Echt heel lief omschreven!
ook ik vind dit heel erg mooi Maar is het momenteel niet zo dat er sowieso geen bezoek mag komen op de kinderafedeling ivm de mexicaanse griep??? Weet niet of dit nog steeds zo is hoor....