Ik zoek een leuk gedichtje. Ons kindje krijgt officiele namen en een andere roepnaam. Heb nu: ... zijn de namen die wij jou hebben gegeven en als .... ga je door het leven Maar zoek eigenlijk suggesties hier op. Iemand ideeen?
Iemand een idee? Mag ook in het engels zijn.. (ivm engelse familie) Maar ik kan zelf eigenlijk niet echt iets vinden.
Wil je het perse in een gedichtje? Je kunt ook doen toch zoiets als: Zinnetje (gedichtje) Onze zoon: Quinten Jacobus Gerardus Quint is geboren op 1 juni 2012 enz. enz.
wij hadden de volledige namen in kleiner lettertype er boven staan en dan de roepnaam groot eronder... en dan .... is geboren op ..... en weegt ..... hier is dat geen probleem geweest
Bij ons komt groot op het kaartje Fiene te staan en daaronder Josephine willemijn.. Lijkt me duidelijk zat..
Je kunt ook heel eenvoudig onder de aankondiging met officiële namen zetten "Wij noemen haar ..." Is er helemaal geen twijfel Wat ik ook regelmatig zie is dat de roepnaam dan op de voorzijde van het kaartje staat.