Ik ga naar Jan Smit in de RAI !

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. komt mijn broertje net naar me toe op msn of ik naar een concert van jan smit wil. hij heeft twee kaartjes gewonnen.
    Tuurlijk wil ik dat !

Ben helemaal happy.
    xxx

2. Niet meer actief

Hé kaatje ...

geloof me het is géweldig ! ben 2 weken geleden naar Arnhem geweest en gelukkig ga ik januari nog een keer. Ik vond het echt zo'n avond waar je helemaal blij van terugkomt. Heel veel plezier ...

ps: Nick en Simon waren ook errug goed !

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Leuk!
    Veel plezier alvast

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he... dank jullie wel.
    Heb een collega meegevraagd maar die was niet erg enthousiast omdat we de volgende dag moeten werken. nou dan maar een dagje verrot hoor.
    Ze gaat het dinsdag eerst met de baas overleggen :S anders neem ik gewoon iemand anders mee hoor haha. t hoeft niet.

xxx

5. Niet meer actief

Het duurt tot ca 23.00 uur ... dat is toch nog wel te doen ... ik moest de dag erna om 06.00 uur op ... dat had ik er wel voor over hoor !

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. ik bedoel ik ga nooit naar een concert. ben wel bij de finale van idols (jim-jamai) geweest maar daar houd t ook wel bij op. heb het er echt wel voor over om dan een dagje verrot te zijn.

zijn het alleen zit of staanplaatsen?
    xxx

7. Niet meer actief

Allemaal zitplaatsen ! Maar na de pauze bleven ze allemaal staan ..... meegalmen en dansen enzo ...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja okeej maar das wel beter dan staanplaatsen dat je helemaal tegen het hek wordt gedrukt.. hoop natuurlijk stiekem dat ik 29 dec. zwanger ben haha.

xxx

9. Niet meer actief

Je mocht wel naar voren maar dat vond ik persoonslijk een beetje te ver gaan .... dat was leuk voor de gehandicapten en kinderen ... het is niet zo'n gekkenhuis als bijvoorbeeld bij Marco Borsato hoor. Het is toch wat kleinschaliger ... Althans zo was het in Arnhem ... En ik hoop ook voor jou dat je dan zwanger bent ;)

Deel Deze Pagina