Dat ligt aan verschillende factoren. Sommige echobureaus doen geslachtbepaling vanaf 16 weken, maar er zijn er ook bij die het pas doen vanaf 20 weken. Verder ligt het eraan hoe je kindje ligt. Bij mijn eerste konden ze het met 21 weken nog niet met zekerheid zeggen. Nu wisten ze het 99% zeker met 18 weken.
zou 20 weken aanhouden dan kunnen ze het je vertellen,maar het is nooit 100% en je moet dan geluk hebben dat ze het zien,sommige baby's laten het niet zien
Ik ben onder controle bij gyn,weet niet of dat verschil maakt. Bij mijn eerste zag hij het op 22 weken(meisje) bij de 2e op 18 weken(jongetje)bij de 3e op 16 al heel zeker(jongetje) en nu ben ik 17 weken zwanger en bij 16 kon hij nog niets zien omdat het kindje niet mooi lag om het te bepalen.
Wij wisten het bij de 20 weken echo. Bij de pretecho daarna werd ook nog eens bevestigt dat het een meisje zou worden! Gelukkig was onze meid niet verlegen en lag ze niet met de benen over elkaar!
Ik was net 15 (!) weken zwanger toen ze het kon zien. Maar das echt wel heel erg vroeg hoor. Je moet ervan uitgaan dat ze het met de 20-weken echo kunnen zien. En dan moet je beebje er ook nog goed voor liggen.