Ik wil graag een apart geboortekaart. En nu heb ik op internet een geboortekaart in de vorm van een kubus gezien. De kubus is vastgemaakt met een elastiekje dus deze kan plat in de envelop verzonden worden en zodra je hem uit de envelop haalt wordt het een kubus. Heeft iemand dit ergens gezien? Of heeft iemand enig idee waar ik deze kubus kan bestellen? Edit moderator: verplaatst naar De babyuitzet
multicopy dacht ik dat ik ze gezien had of op geboortekaartjes.nu moet je gaan naar bambino en op nr 13 dacht ik dat je het had. jennefer
Zoals deze? http://www.valkpartners.nl/index2.asp?p ... us&entry=0 Misschien kun je dit bedrijf vragen waar dit voor particulieren te koop is.
Jaaaaaaaaa! Dat is het doosje! Heel erg bedankt voor het uitzoeken! Ik ga ze meteen bellen of ze het weten!
Helaas! Ik heb ze gesproken. Ze leveren alleen per 1000 stuks en ze zeggen dat er geen leverancier is die deze doosjes paticulier levert. Vreemd want ik heb ze al vaker gezien als geboortekaartje. Ik blijf zoeken! Iemand nog een idee?
Nee, helaas. Deze had ik ook al gezien, maar deze kubus moeten de mensen zelf vouwen als ze hem ontvangen. En dat vind ik minder leuk. Juist de springende kubus uit de envelop vind ik leuker.