Even een lekker smerige topic. Hoeveel liter van dat witte sluim verlies je voordat je begiond? Heb de hele nacht verschikkelijk veel slijm verloren is dat wel normaal? Voel me zo verschikkelijk onzeker en dan ben je ook nog eens alleen 's nachts.
Liter slijm? Geen idee, ik hoop toch alleen geen liters Maarre, anders ff bij de dokter laten checken als je 't niet vertrouwt, of voorleggen aan de VK!
Daar zat ik ook al aan te denken maar het is gewoon echt wot slijm en niet echt waterig. Of kan vruchtwater ook gewoon dik zijn?
Kan het zo zijn dat het je slijmprop is die je aan het verliezen bent? Die hoef je namelijk niet als prop te verliezen maar kan ook zoals jij omschrijft. Anders zou ik het niet weten. Vruchtwater is echt vocht en geen slijm! Als je vruchtwater verliest voelt het ook veel warmer als plas en je kunt het niet ophouden.
Hoi Fleur, Daar heb ik in de laaste weken ook heeeeeel veel last van gehad. Maar vruchtwater is heel anders hoor, dat merk je wel. Wel irritant is het he!
Slijm? liters? Ik heb dat helemaal niet gehad... Bij mij heeft de VK mijn vliezen moeten doorprikken bij 8 cm ontsluiting, dus heb geen idee hoe het eruit moet zien. Bij mij kwam de bevalling opeens opzetten op de uitgerekende datum en 7.5 uur later was ik mama. Hier dus geen voortekenen gehad..
De VK is net weg en het is geen vruchtwater. jammer genoeg. het zijn volgens wel weeen maar ja die hebben we al een hele week. Ze komt aan het einde van de middag terug en als het dan nog zoveel slijm is dan mag ik hoogst waarschijnlijk naar het ziekenhuis als me ontsluiting 5 cm is en als er genoeg plek is mag ik aan de weeenopwekkers. Want zo kan het niet langer. Dus hopelijk is er plek vanavond en hopelijk anders morgen
ohhh wat spannend ...vandaag of morgen houd je dus je kindje in je armen....spannend,,,nou alvast succes!
4 cm de laatste keer dat het gemeten is dat is ruim een week geleden voordat ik begon met hele nachten weeen die stopte ze deden geen inwendig onderzoek meer voor de 37e week omdat ze bang waren het toch begon. en nu hebben zo nog oiets van zolang je vliezen niet breken en je weeen komen en gaan doen ze niet voelen ... zooi. Maar we hebben nu al zoveel nachten in het ziekenhuis gezeten dat we versleten zijn en voordat ik helemaal opgebrand ben willen ze het gaan opwekken.
nou spannend fleur! ik hoop echt dat je 5 cm hebt in de middag, want je bent al zo lang aan het klungelen ik heb sinds gisteren dat ik veel slijm verlies vooral als ik geplast heb en me afveeg dan zit er redelijk wat slijm op het papiertje, erg irri weet dus ook niet of dat voortekenen kunnen zijn. patricia
Ik hou jullie op de hooogte hoor merk dat me weeen steeds anders gaan voelen en veel sterker worden maar ja dat zegt natuurlijk niks. zometeen vallen ze ook weer net ze hard weg
Spannend fleur... voor je..hopelijk gaat het snel gebeuren voor je dat wachten is ook niets... wij horen het wel als het zover is... veel succes meid..
aan het einde van mijn zwangerschap had ik ook veel last van slijmverlies zo erg veel dat men weer dact dat mijn vliezen waren gebroken. Toen bleek dat dat niet zo was zeiden ze voor het gemak het een schimmelinfectie was. Zelfde week dat ik veel meer afscheiding kreeg (wat geen schimmel was) is mijn zoontje geboren 9wel 3 weken te vroeg).. Dus nog even spannend voor jou... Hoop dat het snel gaat gebeuren
Nou wie weet Fleur krijg je wel een Sinterklaas cadeautje. Eeen mooier cadeau bestaat er niet hoor. Maar veel sucses en duimen voor die centtimeters.