poepmoment?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    poept jullie kleintje tijdens het eten (de fles) of tussen het eten (de flessen) door?

thijs poept altijd tijdens de fles, dan laat ik hem uitpoepen en als ie dan een tijdje rustig is, niet meer poept. geef ik hem een schone luier, vaak gebeurt het dan dat ie weer gaat poepen zonder luier. ik ben dan "worstjes" aan het vangen. bij wie gebeurt dit nog meer??

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    finn poept standaard tijdens zn pap 's ochtends en tijdens het avondeten! haha

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tot nu toe is het nog niet gebeurd dat Chloé tijdens haar slaapjes heeft gepoept.
    Als ze de fles krijgt komt het meestal al op gang(zie je aan haar bewegingen:D) en meestal als ze haar fles leeg heeft kan ze zich goed concentreren op haar poep en poept ze dus ook.
    Daarom verschoon ik haar luier altijd na de fles en niet ervoor!
    Soms komt het voor dat ze onder het drinken moet poepen en dan drinkt ze haar fles ook niet leeg.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau poept 9 van de 10 keer 's Ochtends nadat hij zijn 1e fles heeft gehad.
    Na zijn 1e voeding leg ik hem altijd weer terug in bed, zo'n 2 uurtjes later ruik ik al succes :D

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Roy poept het liefst na zijn middagslaapje, jawel in zijn schone luier... Heel fijn... Kun je na 5 minuten weer van voorafaan beginnen.
    Heb al geprobeerd om hem even in zijn "vieze" plasluier te laten lopen, maar dan komt er niks. Trek ik hem een schone luier aan.. jawel hoor, gegarandeerd succes :D

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    toen onze kleine man kleiner was poepte hij ook 5 of 6 keer op een dag ook vaak bij de fles. inmiddels is het gereduceerd tot 2 maal ongeveer en vaak als hij in de kinderstoel zit. ik dank dat ze zich dan op hun gemak voelen ofzo. moet er altijd weer om lachen.

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Joleijntje poept meestal in de loop van de ochtend (net na een schone luier ofzo... is favoriet ;)).

Of nèt na het avondeten. Dat is wel handig, want dan gaat ze met een schone broek lekker naar bed 's avonds.

Soms gaat het in twee keer... eerst keuteltje en een uur later "echte poep"... *Zucht*, kost veel luiers op die manier ;)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor laat wel heel veel scheten (idd geen scheetjes :p) tijdens de fles. En ze heeft meestal wel 's avonds voor het slapengaan een poep broek of 's ochtends.

9. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Remco word wakker met een volle broek na de nacht en zijn ochtend slaapje. Na of tijdens zijn avond maaltijd is ook een favo moment. Hij gaat dan altijd "steven segallen"hihi hij houd zijn handjes dan net zo gevouwen voor zijn buik als steven segal dat altijd doet, wij weten dan precies hoe laat het is.

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Als hij net wakker is. En dan meestal 's middags nog 2x een beetje als hij net een schone luier om heeft :p.
    En scheten inderdaad altijd tijdens het drinken van een fles.

11. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Léonie altijd tijdens haar eten. Lekker handig. En als dat niet gelukt is, dan wel als paps en mams eten.
    Je kan er de klok op gelijk zetten :)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

toen Emma kleiner was poepte ze ook vaker als ze aan het eten was. Nu poept ze meestal s morgens en s middags soms ook nog een keertje.

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Heel verschillend steeds, maar wel vaak als ik er niet bij ben.
    Als ik haar even op bed leg, vlak voordat we gaan babyzwemmen zodat ik even alle spullen kan pakken, dan kan ik ervan uitgaan dat ze een poepbroek heeft. Elke week is het raak. Hihi...lijkt wel of ze het erom doet;)!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn meisje poept meestal tijdens haar tweede fles. En vaak onder haar fles, Kan het echt zien en merken meestal begint ze te draaien. En slechter te drinken. En dan denk ja kan wel weer eens een poep broek zijn. En idd vaak ook net als de luier net ververst was.

15. Bri

Bri Niet meer actief

Kleine meid (12 weken) poept vaak tijdens het drinken, ze wordt dan heel onrustig omdat ze blijkbaar toch een beetje moet werken. Ik hou haar dan even rechtop tegen me aan (vind het niet echt wat, zo'n poepend kindje aan m'n borst - wij eten ook niet op het toilet!) en als ze weer helemaal rustig is ga ik haar verschonen - meestal is ze dan ook écht klaar. Daarna mag ze verder drinken.

En ja, ze poept ook het liefste in een schone luier. Maar zeg nou zelf: jij zit toch ook liever op een schone wc?!
    Bovendien, als ze er al in geplast heeft, zit haar rug soms helemaal onder de gele derrie.

16. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Onze zoon poept 1x per dag en dat schuift vaak 1 voeding op :) we weten eigenlijk bijna altijd precies wanneer dat is dus.

17. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Onze kleine man poept de laatste tijd ook vaak tijdens de fles. En vaak als hij in zijn wipstoeltje heeft gezeten dan moet ik meestal ook zijn luier (of alles) verschonen.

Deel Deze Pagina