Mijn verhaal over mijn miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door haan10910, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haan10910

haan10910 Lid

12 okt 2011
    16
    0
    0
    nvt
    Veendam
    Hoi hoi Dames,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt over mijn miskraam.
    Zaterdag 8 oktober had ik ongesteld moeten worden. Volgens mijn berekeningen had ik op 24 september mijn eisprong en die dag zijn we ook met elkaar naar bed geweest. Dus die maand zou ik dus een cyclus hebben gehad van 35 dagen. Ik kwam er dus op 10 oktober achter dat ik dus de 8ste al ongesteld had moeten worden. Een week later op de 15e een test gedaan was immers al een week overtijd. Negatief dus ik had zoiets nu wil ook wel gewoon ongesteld worden. Had wel allerlei zwangerschapssymptomen: veel plassen, trek in allerlei verschillende etenswaren van zoet naar hartig negerzoenen en augurken dingen wat ik normaal nooit eet, hoge temperatuur, obstipatie en pijnlijke borsten. Maar een ongesteldheid bleef uit. Op woensdag nog weer een test gedaan weer negatief. S'middags de huisarts gebeld vond het gewoon raar zwangerschapssymptomen hebben en een negatieve test. Ik bleek een blaasonsteking te hebben. Dat klonk mij heel vreemd in de oren want normaal als ik een blaasonsteking heb, heb ik heel veel pijn bij het plassen en dat had ik nu dus niet. Donderdagmiddag ben ik begonnen met vloeien. Maar het was anders dan normaal. Als ik altijd ongesteld word verlies ik altijd direct donkerrood bloed nu was het helderrood. En alleen maar bij het afvegen en kon het doen met een inlegkruisje. Terwijl ik anders altijd gelijk maandverband nodig heb. Dacht eerst nog dat het een innestelingsbloeding kon zijn. Dit heeft aangehouden tot zondag dus een heel kort. S'nachts wel hele hevige buikkrampen gehad wat ik niet herkende want normaal bij mijn ongesteldheid heb ik altijd last van mijn rug. Na het weekend toch maar de verloskundige gebeld want ik vond het heel vreemd. Ik mocht gelijk die maandag langskomen voor een verwijsbrief voor bloedprikken. Want uit bloed kunnen ze veel beter HCG halen. S'avonds om 6 uur kon ik bellen voor de uitslag. En wat bleek ik had wel HCG in mijn bloed maar heel weinig dus ik ben zwanger geweest terwijl ik het zelf niet eens wist. Dan komt de klap dubbel zo hard aan. Morgen toch maar even naar de huisarts want ik heb nog steeds last van mijn rug, zij en buik. Misschien is er weefsel blijven zitten en moet ik toch gecurreteerd worden. Ben nu bezig om dit alles te verwerken. En een plaatsje te geven. Erg moeilijk allemaal.

2. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Klinkt als een VMK, heb ik zelf ook afgelopen maand gehad. Alleen wist ik wel dat ik zwanger was, wnat had al heel vroeg (2 dagen voor NOD) een test gedaan en die was licht positief. Op NOD nog een test gedaan en duidelijk positief, helaas 4 dagen na NOD begon ik te vloeien (helderrood), en was mijn temp gedaald en gelijk een negatieve test.
    Het helderrode bloed zal waarschijnlijk een VMK zijn geweest, ik lees dat je ook nogal veel krampen had, dat had ik ook heel erg.

Het is heel erg dat het zo vroeg al mis is gegaan, maar probeer de moed erin te houden. Ik het begin vond ik het heel erg, maar ik zie nu ook het positieve ervan in: het is al een keer gelukt, dus lukt het vast nog een keer en hopelijk blijft het dan plakken

In ieder geval sterkte

3. haan10910

haan10910 Lid

12 okt 2011
    16
    0
    0
    nvt
    Veendam
    Heb nu nog wel steeds last van krampen en last van mijn rug.
    Wat kan dit betekenen??? Dat er misschien toch nog weefsel zit.
    Morgen naar de huisarts. Vandaag precies 2 weken geleden dat ik
    de bewuste bloeding kreeg. Echt zo'n zeurende rug, zij en buikpijn.
    Onder in mijn buik en onderrug.

Deel Deze Pagina