Hallo dames! Ik ben niet zo creatief.... Daarom jullie hulp! Dit zijn gedichtjes die ik allemaal erg leuk vind, alleen nu wil ik er 1 samenhangend gedichtje van maken. Dat lukt alleen niet erg goed! Willen jullie mij helpen??? Niet alle tekst hoeft gebruikt te worden want ik wil natuurlijk niet een heeeeeeeeel lang gedicht op het geboorte kaartje.. alvast bedankt xxx bloem Hallo kleine baby,daar ben je dan welkom op de wereld, wat vind je ervan Ik ben Jim jou grote broer En ik lijk misschien al groot en stoer maar ik wil best mijn speelgoed delen om samen met jou te kunnen spelen Mijn pasgeboren broertje klein laat ond hele dikke vriendjes zijn Nu onze mama jou niet meer hoeft te dragen kunnen wij samen onze papa plagen Ik was hun eerste wonder nu hebben papa en mama een tweede donder opgepast zet nu alles maar aan de kant eerdaags loop ik met mijn broertje aan de hand Hij moet nog wel even groeien voordat ik met hem mag stoeien
Heb even wat geprobeerd...geen idee of je het wat vind hoor! Ik ben Jim, jouw grote broer en ik lijk al groot en stoer, en nu mama jou niet meer hoeft te dragen kunnen we samen spelen en papa plagen! En nu alles aan de kant, dan loop ik straks met jou aan mijn hand. Je moet nog wel even wat groeien voordat ik met jou mag stoeien! Dus kleine baby, daar ben je dan welkom op de wereld, wat vind je ervan?
en als je het nog te lang vind zou ik het zo doen: Hoi, ik ben Jim, jouw grote broer en ik lijk al groot en stoer, maar nu mama jou niet meer hoeft te dragen kunnen we samen spelen, stoeien en papa plagen! Dus kleine baby, daar ben je dan welkom op de wereld, wat vind je ervan?