Pas 2de ronde. Maar wil al sinds mijn 25ste kids. Had toen een vriend die geen kinderen zei te willen (is inmiddels wel al papa ) Heb nu sinds 3,5 jaar een vriend die jonger als mij is. Hij was er niet aan toe tot zijn zus beviel van een dochtertje en hij peetoom werd in mei dit jaar. Als je in mijn album kijkt zie je foto's van haar. Ben momenteel zo frusti omdat ik deze week veel tegenslagen heb gehad en nog steeds niet ongi ben.
Oh dat is wel vervelend ja, dat die nu wel kids heb Gelukkig dat je nieuwe wel kindjes wil! Wat een scheetje dat meisje, hmm tegenslagen is altijd minder ja, Ben je al naar de huisharts gegaan? of dat is nog wat vroeg denk ik ? Nou sterkte maar
was woensdag bij huisarts omdat ik enorme buikpijn had. Maar had ene die in opleiding was. Die kon me nog niet eens vertellen dat ik door mijn blaasontsteking een vals-positief lijntje had die middag. Ik zit nu nog met antibiotica en moet dinsdag/woensdag een nieuw plasje brengen. Als het dan over is doe ik volgende week vrijdag nog een test. Levert dat nog niets op dan bel ik de huisarts voor een afspraak. Zeg dan wel dat ik alleen mijn eigen arts wil en geen andere.
Wij zijn al bijna een jaar aan het proberen! Toen ik gisteren tegen een vriendin zei dat ik over tijd was, antw zij dat het kan gebeuren dat je eens een cyclus overslaat dus dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zwanger ben. Ik blijf hopen... Mendiey, al een jaar niet ong? Wat vervelend zeg!