Op dit moment zijn we bezig met de teksten voor ons geboorte-kaartje. Rechts komt natuurlijk het "welkomstwoordje", naam en dergelijke maar links willen we graag een heel kort tekstje van onze zoon voor zijn broertje/zusje. maar je raad het al. Ik ben op dit moment inspiratieloos. We hadden de volgende tekst voor een evt. zusje maar ik kan me er nog niet helemaal in vinden en we zijn op zoek naar een tekstje voor een broertje. (we weten nl het geslacht van ons 2e wondertje (nog) niet) ik heb een zusje heel klein ze krijgt een kusje van mij ben benieuwd naar jullie leuke ideeën.
Hoi, Ik ben vorig jaar bevallen van een zoon/broer voor onze dochter. Wij hadden op de linkerkant een heel kort gedichtje wat wel de lading dekt en vooral ik heel mooi vond: Een lach, een kus. Dag broer, dag zus!
Ben ook opzoek Hier mijn gevonden gedichtjes tot nu toe: Op mijn teentjes kijk ik over t randje van de wieg Dag klein zusje/broertje ik vind je lief ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mama blijft gewoon mama. Papa blijft gewoon papa. Maar vind je ons niet stoer? Vanaf vandaag zijn wij grote zus en broer! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Samen lachen, samen spelen Samen met jou alles delen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Een broertje/zusje! Ook al is hij/zij nu nog klein Ik weet zeker dat we snel vriendjes zullen zijn ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Na 3 jaar alleen spelen Begon ik mij te vervelen Ik heb snel de ooievaar gebeld. En een broertje/zusje besteld ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Groetjess