Hey meiden, Ik ben opzoek naar een leuk geboorte-smsje om te kunne versturen eens het kleine wondertje er is. We hebben ook nog een geboortekaartje maar aan de dichte familie wil ik het toch al snel laten weten. Iemand ideetjes? liefs
Wij hebben iedereen gebeld van de dichts bijzijnde familie. Natuurlijk als eerste onze ouders...die hadden geen tijd om lang te bellen en stonden gelijk op de stoep. De rest van de familie ook gebeld om gelijk te vertellen dat het kindje gezond is, alles goed was gegaan en hoe ze heette. Ik denk dat als je sms'jes gaat sturen, mensen toch nog terug gaan bellen om te feliciteren en om even details te weten zoals hoe het is gegaan enz.
Wij hebben iedereen die ons heel dierbaar is zoals(ouders enz zaten al te wachten in het ZH)vrienden enz gelijk gebeld met het leuke nieuws
Ik vond deze erg leuk! Piep! mag ik even storen! ik ben ....... en ben zonet geboren! Ik meet 49 cm op t latje en weeg 3 kg 360gr. in mijn bloot gatje!
wij hadden: piep, ik ben Gijs en dit is mijn 1ste smsje ooit. Ik ben het zoontje van Inger en Bart. Met mama en mij is alles oke, alleen papa heeft gezweet voor twee! xx Inger
wij hadden: Trots laten we weten dat onze zoon is geboren! Het is een flinke knul van .... en heet Bo.