je hebt het in het verkeerde topic geplaatst. het moest bij geboortegedichten! geboortegedicht van isa: wij zijn papa en mama geworden want er is bij ons een kindje geboren ´t is een jongetje moet je weten en hij zal isa komen te heten.
Rechts boven haar naam: Papa trots, mama blij, buikje weg, ik erbij! en links: The second star to the right shines in the night for you to tell you that the dreams you plan really can come true. Dit komt uit Peter Pan. Wij zijn nogal Disney gek. Op de voorkant van de kaart staat dan ook mijn buik, met een buikschildering van Tinkerbell en dit gedichtje was wel erg toepasselijk en mooi om aan ons kindje mee te geven
Bij de 1e; Ow wat fijn om bij mama te zijn, maar nu ik papa ken, ben ik blij dat ik geboren ben... En bij de 2e; Omdat mijn zusje niet kan praten, en het brabbelen niet kan laten, mag ik jullie nu laten weten hoe zij zal gaan heten..
Wij hadden: Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar is voor ons zo heel bijzonder.
Wij hadden; Na negen maanden met z'n drieen in 1 bed Nam ik een gewichtig besluit Want mijn vader en moeder wilden er niet uit Daarom ben ik er maar uitgegaan En slaap ik in mijn bedje voortaan (onderaan Bel je mijn pappa even voordat je ons met bezoek komt vereren dan weet hij gelijk hoeveel beschuitjes hij moet smeren [/i]
Wij hebben op ons aankomende kaartje. Mama droeg mij 9 maanden lang ze werdt er 's nachts soms wakker van. Maar nu ik ben geboren Kan ik ook lekker mijn papa storen. en verder vonden we de standaard teksten van: blij zijn we met de geboorte van onze zoon / dochter. Niet leuk, dus dat is geworden: Ons kleine schoppertje, Speelt niet langer meer verstoppertje Als je hele leuke zoekt moet je eens kijken op www.babyversjes.nl succes
Op het kaartje van Malou en Ruben stond: Een kindje is een wonder, twee kindje wel heel bijzonder. Dubbele vreugde en dubbel zo druk, tweemaal genieten, wat een geluk! Tegelijk op deze wereld, maar allebei uniek, Een eigen plekje in het leven, willen wij jullie met liefde geven! Elke baby die wordt geboren, brengt liefde, vrede en ook geluk. Met deze dubbele portie, kan de toekomst niet meer stuk! Op het kaartje van Purk komt straks: Je bent gedragen om verlost te worden gekomen om te leven. Jij bent geen bezit wij hebben jou niet jij heb ons om je te leiden. Je moet ons niet worden je mag jezelf zijn waar heen je wijst je eigen weg je eigen wonder.
Mama's buik werd groter wel 9 maanden lang heel veel nachtjes wachten ik wist niet dat ik dat kan Nu is die buik weer kleiner en ben ik niet meer alleen ik heb de hele tijd nu een klein zusje om mij heen Ik vind het best wel gek soms maar ook heel erg stoer ik ben nu niet alleen Joshua meer maar nu ook een grote broer
Wij haddenaa de linkerkant, In mama's buik was het warm en zacht. lag ik te trappelen dag en nacht Maar nu ik mij kan laten horen Zak ik ook papa's dromen gaan verstoren. Aan de rechterkant. Luc Jan Jaap Ik ben geboren op mijn verjaardag, Dinsdag 30 december 2008 om 03.17uur Ik weeg 3190 gram en ben 47 cm lang. Mijn trotse ouders zijn:
Je hebt twee kleine handjes Geef ons er ieder één Dan leiden we je door het leven tot je zegt "Ik kan het wel alleen"
Wij hadden: 'De mooiste woorden kunnen niet vertellen hoe lief je bent hoe prachtig en hoe klein En zelfs de sterren konden niet voorspellen hoe dankbaar en hoe blij we met jou zijn'