miskraam gehad...

Discussion in 'Miskraam' started by meisje26, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    hallo mensen,

ik moet even mijn verhaal kwijt, gisteren superleuke dag gehad, al allemaal plannen zitten maken voor als de kleine er zou zijn. lekker wezen eten bij een vriendin en daarna nog een feestje bij de buren, en toen rond een uurtje of 12 snachts voelde ik ineens iets lopen, met een voorgevoel naar de wc gegaan en ja hoor helderrood bloed verloor ik en niet zo'n beetje. meteen naar huis gegaan en naar bed, vanochtend nog steeds bloedverlies en een stolsel verloren, ik denk het vruchtje. voel me zo leeg nu. verder de hele dag niet lekker gevoeld, misselijk en raar gevoel in mijn buik maar lijkt nu alsof ik alleen nog oud bloed verlies. Mijn gevoel zegt dat het niet goed is en dat ik niet meer zwanger ben. morgen maar eens het ziekenhuis bellen. weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen, moet ik wel of niet een echo laten maken, moeten ze kijken of alles weg is? ik weet het even niet meer en ben erg verdrietig...:(
    we hadden ons zo verheugd op een tweede spruit.

liefs M

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey meid,

Tjee wat verschrikkelijk. Een echo mogen ze niet weigeren bij het ziekenhuis als jij erom vraagt. Kruip lekker in bed met iets warms op je buik. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.

Liefs Belliebel

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    he meisje,
    wat verschrikkelijk. ik weet een beetje hoe je je voelt, heb ook een miskraam gehad en had me ook heel erg op een tweede verheugd, ook al allemaal plannen gemaakt.
    ik wil je veel sterkte wensen en succes morgen.

4. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hey meid

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte met het verwerken. En succes morgen

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hai hai,

Vreselijk voor je. Ik heb ook een ma gehad in april 2009. Ik zou toch even een echo vragen want dan weet je waar je aan toe bent (of je schoon bent of niet). Veel sterkte!

liefs,
    mamaT

6. onyeka37

onyeka37 Actief lid

Dec 6, 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    heel veel sterkte,ik weet hoe je je voelt,liefs wendy

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    nou ben vanochtend bij de ha geweest, eerst zkh gebeld maar die verwezen me naar HA. omdat ik wel nog steeds misselijk ben en gespannen borsten heb moet ik tot donderdag afwachten dan een nieuwe test doen en als die positief blijkt moet ik weer contact opnemen. vind het allemaal een beetje vreemd, ik hoor altijd van mensen dat ze meteen een echo mogen hebben maar ivm korte zwangerschapsduur zou dit nog niets kunnen uitwijzen. dus nu maar afwachten. voel me nog steeds erg rot en ben de hele dag misselijk....wat een ellende....
    heb trouwens net dus wel een test gedaan en weet wel dat die ws pos zou zijn en dat was ie ook, de teststreep was nog dikker als de controlestreep...maar dat zegt niets dat weet ik, en die verschijnselen, miss beeld ik ze maar in....

liefs van een verdrietig meisje

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ben ik weer gewoon om even van me af te schrijven. Heb de afgelopen week zon k*tweek gehad, ja sorry voor het taalgebruik...eerst drie dagen afgewacht, testen nog steeds even positief, teststreep was er eerder als de controlestreep, maar ja HCG blijft in je lijf zitten niet?? ook de klachten bleven, missleijkheid, borstenpijn en hoge temp....toen dond weer contact gehad met HA en die verwijst me nu toch door voor vaginale echo bij gyn. ik meteen gebeld maar geen plek voor as maandag, morgen dus. vrijdagavond weer een feestje gehad, en ja hoor na bijna een week geen bloed meer te hebben verloren voelde ik in een keer weer iets lopen, en ja hoor weer helderrood bloed verloren, geen oog meer dichtgedaan die nacht en gisteren de hele dag niet te genieten hier thuis....:( nu sinds vanochtend is het bloedverlies weer toegenomen en weet ik dat dit echt niet goed is....ik ga ook niet meer testen doen want dat heeft geen zin. Ik hoop gewoon dat alles er vanzelf uitkomt en dat de gyn dat in ieder geval morgen na kan kijken.

ik voel me zo ontzettend leeg, kapot, moe en misselijk.....ben zo verdrietig, had nooit gedacht dat dit zo'n impact zou hebben in mijn leven. Ook al was het nog maar zo pril, je gaat toch plannen maken en hopen.....kan de hele dag wel janken maar wil dat niet... ook niet voor mijn dochter, zij snapt er ook niks van natuurlijk. wat is het leven toch oneerlijk af en toe....

x

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    heel vervelend. ik weet een beetje wat je doormaakt. ik had het ook, ik dacht dat ik het verloren had, maar dat was niet zo. daarna weer wachten.
    en inderdaad plannen doe je toch al, daar begin je al mee als je zwanger wil worden en als je 2streepjes ziet dan plan je nog veel meer.
    nogmaals heel veel sterkte. en succes morgen bij de gyn.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    wat kl*te meid , hoop voor je dat je lichaam het zelf doet ...En meid het maakt niet uit hoe pril het is..het is jullie beepje .....en tuurlijk heb je daar veel verdriet van ..

dikke kknuufffeeellll

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    nou ben vanochtend bij de gyna geweest, echt een superlieve vrouw, er was op de echo een vruchtje te zien met hartactie alleen paste de termijn niet bij mijn eigen berekening. ik zou volgens mijn eigen berekening bijna 8 weken zijn en volgens haar nu 6 weken, vruchtje was 4 mm groot. dus nu weten we nog niets, moet nu weer 2 weken afwachten en dan krijg ik weer een echo en dan moet het vruchtje natuurlijk gegroeid zijn...ze zag ook een bloedprop zitten die aan de buitenkant van de BM zat en daar zou het bloedverlies vandaan kunnen komen, de baarmoedermond was overigens wel netjes gesloten..

pffff wordt gek van die onzekerheid...

12. Loe

Loe Niet meer actief

oh meisje, wat onzettend zenuwslopend!!!

ik hoop voor je dat alles goed komt!

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh dat is zeker zenuwslopend. hopelijk komt alles goed.
    veel succes

14. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi,

Fijn dat er toch er een vruchtje zit met hartactie,
    zelf was ik laatst voor een 1e echo teruggezet naar 6 weken i.p.v 7 weken en was ook 4 mm groot met hartactie.
    Mocht 9 dagen later terugkomen omdat ik zeker wist dat het niet kon. Na 9 slopende dagen en nachten bleek het vruchtje 1,7 cm groot te zijn. Wel dus mijn eigen berekende termijn.
    Het komt heel vaak voor dat je achteruit gezet kan worden, het vruchtje kan nu heel anders liggen waardoor het meten moeilijk is,
    over twee weken kan het vruchtje best weer vooruit gezet kan worden.
    Weet dat het moeilijk is en het wachten slopend maar probeer toch positief te zijn.

Gr Samantha

15. SaschaH

SaschaH Actief lid

Aug 13, 2009
    461
    0
    0
    Heel veel succes in deze spannende tijden!!! Hoop dat het allemaal goed komt.
    Zelf heb ik denk ik ook een miskraam..licht bloedverlies gisterenavond begonnen en nu is het al meer. Beetje kramp, dus ik denk geen goed nieuws. Huisarts zegt afwachten, VK idem. Dat doen we dan maar:(

16. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Hoi Meisje,

Ik wil je ook sterkte wensen. Ik zit ook in enorme onzekerheid: was zwanger en met 4wkn en 3 dgn ineens bloedverlies, 2 dagen met scheuten rood bloed, nu bruin. Ook buikkrampen gehad en die zijn wel weg nu. Heb ook geen gevoelige boobs meer.
    Zeer deprimerend. Ik ging er al helemaal vanuit dat het een vmk was, twee dagen gehuild, banner weer teruggezet.
    Maar iets doet me twijfelen.
    Onzeker onzeker onzeker.

Veel gezondheid en een gezonde baby toegewenst!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat spannend !! Dat worden 2 lange weken wachten ......en dan hopelijk een mooi mini-beepje zien bewegen !!

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    hey SaschaH, wat een ellende zeg, heel veel sterkte de komende dagen..

Toke: heb je de VK of HA gebeld, en ben je een vruchtje verloren, het kan natuurlijk gewoon bloedverlies zijn in het begin van de ZW? ik zou het toch even na laten kijken.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    @Sascha , kl*te zeg ,hopelijk blijft je beepje zitten !!

20. SaschaH

SaschaH Actief lid

Aug 13, 2009
    461
    0
    0
    Dank jullie voor de lieve reacties. Heb voor 2 okt een echo staan, dus ook afwachten..

Succes allemaal!

Share This Page