Lieve meiden, Ik zit met een dilemma. Een buurvrouw van mijn schoonmoeder is bevallen van een zoontje. Hij was er een van een tweeling. Zijn broertje is halverwegen de zwangerschap overleden. Ik wil haar graag een kaartje sturen om haar te feliciteren. Maar ik wil het andere kindje toch wel benoemen. In het geboorte kaartje staat het andere kindje niet benoemd dus ze hebben het geen naam gegeven. Wel in de afbeelding word duidelijk dat het een tweeling is geweest. Ik wil het wel een beetje benoemen omdat ik zelf ook een kindje ben verloren en ze toen heel lief een kaartje naar ons heeft gestuurd. Ik weet verder niet hoe hun er mee omgaan.Misschien leeft het wel helemaal niet zo omdat ze toch een gezonde zoon hebben gehad. Nou in ieder geval weet ik niet zo goed wat ik in het kaartje moet zetten. Heeft iemand ideeen?? Of het meegemaakt?
Dat is een mooi idee van je, ik kan je alleen helaas niet helpen. Nu weet ik wel dat er iemand hier op het forum hetzelfde heeft meegemaakt. Misschien dat je aan haar kan vragen hoe mensen dat bij haar hebben gedaan toen?
Onze dochter was eerst ook zwanger van een tweeling maar een kindje is in de 14e week overleden.Nog iedere dag praat ze over haar beide kindjes maar op het geboortekaartje komt het niet te staan. Toch is het overleden kindje zo dicht bij haar. Zou het toch wel vermelden maar dan idd in de vorm van een sterretje/vlindertje.