2 mooie meiden van mij Jullie maken mij zo blij en een kleine stoere vent Ik ben blij dat je bij bent 4 jaar geleden was ik alleen Geen verplichtingen om me heen Alles doen waar ik zin in had Zoveel afspraken die ik vergat 3,5 jaar geleden deed ik een test Even het gevoel dat mijn leven was verpest Nooit aan gedacht je weg te laten halen Ookniet door al die rare verhalen Bevalling ging niet volgends plan Maar daar was mijn dochter dan 3 maanden later was ik weer zwanger Deze 9 maanden duurde veel langer Daar was dan onze 2de spruit Die kwam er met gemak uit 2 meiden zo Klein en lief Jullie waren mamas enige hartendief Maar na iets meer dan een jaar En weer naar een schermpje staar Zie ik dat ik nog een kindje verwacht Dat had ik zo snel niet verwacht 9 maanden later is mijn zoontje er Wat is het toch een wonder 3 mooie kinderen van mij Jullie maken mij toch zo blij Als ik mijn leven over mocht doen Zou ik helemaal niets anders doen Ik ben blij met mijn leven hoe hij is Jullie zijn mijn lichtje in het duistenis
Mooi hoor!! Heerlijk he om zo dit soort dingen te beschrijven Ik doe het ook als ik genoeg inspiratie heb dan vind ik het heerlijk om zo over mijn zoontje of andere dingen in het leven te schrijven! Alleen kan ik dan niet zo goed dichten